جهانگیر کوثری در برنامه آپارات اسپورت + فیلم

به گزارش رکنا، جهانگیر کوثری تهیه‌کننده، مجری، فوتبالیست، گزارشگر فوتبال و روزنامه‌نگار ایرانی در برنامه آپارات اسپورت درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. او در حرف هایش گفت: 96 میلیارد تومان در نقل و انتقالات ایران وجود ندارد! او در پاسخ به مجری برنامه آقای ابوطالب گفت: این 96 میلیارد حرف است و مخصوصا با مطرح کردن آن می خواهند سنگ اندازی کنند تا عصبانیت را به طرف مقابل که به آنها توهین کرده منتقل کنند. مثلا علیرضا بیرانوند دروازبان ملی ایران که توانست پنالتی مهم رونالدو را در جام جهانی مهار کند و میلیون ها نفر او را دیدند و در جهان شناخته شده است و بسیاری از باشگاه ها به دنبالش هستند وقتی به باشگاه دیگری رفته با توجه به فرهنگ شهرستانی که در آن بزرگ شده است تصمیم می گیرد آنها را عصبانی کند.

همچنین کوثری رفتن به تیم رقیب را حرفه ای گری دانست نه یاغی گری! او افزود: خیلی به واژه یاغی اعتقاد ندارم و فوتبال حرفه ای این اصطلاحات را بر نمی تابد. طبیعی است که یک تیم بهتر و بالاتر پیشنهاد بهتر بدهد و سراغ بازیکنی می رود که یک فاکتورهایی دارد که بقیه ندارند. طبیعتا آن بازیکن باید برود و این یک ذهنیت آماتور است که در دهه 40 داشتیم که پیراهن باشگاه تنت باید تا آخر عمر بر تنت باشد و از آن باشگاه نروی و حتی در کمیته ملی المپیک هم مطرح بود.

جهانگیر کوثری در بخش دیگری از سخنانش به این موضوع اشاره کرد که مدیران ورزشی ما مدیران واقعی نیستند! او در این باره اظهار کرد: همه مدیران ورزشی ما دولتی هستند. آقای خسروانی در تیم تاج آن زمان 35 سال رییس باشگاه بود و یا آقای شیخان 22 سال مدیرعامل باشگاه تاج بوده است. در پرسپولیس هم همین طور بود و افرادی مثل حسین کلانی، محمد زادمهر و بیژن ذوالفقارنسب و ... شخصیت های بارز و تحصیلکرده ای هستند که فرهنگ این ورزش را می شناسند و بودجه گذاشتند و تیتر فرهنگی زدند در تابلوهایشان.

کدخبر: 910116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟