خوردن این غذاها بازی مرگ و زندگی است + عکس

خوراکی های بسیار لذیذ خطرناکی در دنیا وجود دارند که اگه درست پخته نشوند می‌توانند به سلامتتان آسیب‌های جدی برسانند.

به گزارش رکنا ، آیا تا به حال شده غذایی آنقدر خوشمزه باشد که بخواهید زندگی خودتان را به خاطرش به خطر بیندازید؟ در این جا با چند نمونه از این خوراکی های خوشمزه و در عین حال خطرناک آشنا می‌شویم.

عنکبوت سرخ شده

با ترسناک‌ترین غذاهای دنیا آشنا شوید

تارانتولای سرخ شده سرمایه ملی صنعت آشپزی در کشور کامبوج به حساب می آید و یکی از لذیذترین و مطبوع ترین غذاهای بومیان این کشور است. بومیان و توریست ها در صف های طولانی می ایستند تا گوشت نرم و پوست شیرین و ترد این جانور که در روغن سیر سرخ شده را تست کنند. هنگام خوردن این غذا باید خیلی مراقب باشید چون در نیش های این عنکبوت سم خطرناکی است که اگر درست و حرفه ای پخته نشده باشد ممکن است منجر به مرگ شما بشود.

میوه های سمی

با ترسناک‌ترین غذاهای دنیا آشنا شوید

میوه Ackee یکی از غذاهای سنتی در جامائیکاست. فقط مغز این میوه قابل خوردن است. آن را می جوشانند، سرخ کرده و همراه با سالاد سرو می کنند. طعم این میوه شبیه نوعی املت هندی است. خوردن این میوه ها به صورت خام خیلی خطرناک است چون سمی است و اگر درست پخته نشود منجر به مرگ می شود.

گیاه دارویی داتوره

با ترسناک‌ترین غذاهای دنیا آشنا شوید

قرن هاست که از این گیاه به عنوان گیاه دارویی و پزشکی استفاده می شود. در واقع داتوره یک گیاه مسموم و خیلی خطرناک است. استفاده نادرست از تخمه این گیاه، چای برگ ها و آب داتوره باعث دیوانگی، از دست دادن حافظه، بالا رفتن ضربان قلب و توهم می شود. مصرف زیاد این دارو باعث کشته شدن مصرف کننده می شود.

اختاپوس زنده

با ترسناک‌ترین غذاهای دنیا آشنا شوید

San-nakji یکی از خوشمزه ترین و گران قیمت ترین غذاهای کره ای هاست. اختاپوس ها را زنده زنده تکه تکه می کنند و سر میز غذا می آورند. طعم اختاپوس های خام خیلی بهتر و لذیذتر از پخته شده آنهاست. از خطرات اختاپوس زنده این است که ممکن است شاخک ها باعث خفگی شود. پس حتما باید قبل از قورت دادن آن را خوب بجوید. روی اختاپوس معمولا دانه کنجد می ریزند و با انواع سس میل می کنند.

تندترین فلفل دنیا

با ترسناک‌ترین غذاهای دنیا آشنا شوید

فلفل Naga Jolokia در مجله گینس به عنوان تندترین فلفل دنیا ثبت شده است. کپسایسین موجود در این فلفل آن را بسیار خطرناک و کشنده کرده است. در آشپزی به مقدار خیلی خیلی کم از آن استفاده می شود و حتی یک گرم اضافه ممکن است باعث مرگ فرد شود. کشاورزها از این فلفل برای دور کردن فیل ها از زمین ها و محصولات شان استفاده می کنند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟