عنوان Death Stranding یکی از مورد انتظارترین عناوین فعلی دنیای بازی‌های رایانه‌ای است که بسیار از گیمر‌ها برای عرضه شدن آن روزشماری می‌کنند. اما به تازگی از کوجیما که سازنده این بازی است درباره این موضوع که آیا بازی Death Stranding دارای نسخه بعدی هم خواهد بود یا قرار است تنها در یک نسخه عرضه شود سوال پرسیده شد، اما کوجیما پاسخی به این سوال نداد.

در گفتگویی که هیدئو کوجیما با یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی داشت از او سوال پرسیده شد که آیا قصد دارد عنوان خود را با عرضه نسخه‌های جدیدتری از بازی گسترش دهد یا تنها به نسخه فعلی آن اتکا خواهد کرد؛ کوجیما در پاسخ اعلام کرد که فعلا در این باره هیچ ایده و نظری وجود ندارد، اما او گفت که تمامی سازندگان بازی با عرضه عنوان جدید خود تصمیم می‌گیرند آن بازی را از طریق عرضه نسخه‌های دوم و سوم توسعه بخشند چرا که ترجیح می‌دهند از عنوان آن‌ها همواره نامی باقی بماند.

احتمال ساخت نسخه دوم بازی Death Stranding

کوجیما به طور قطعی اعلام کرده است که عنوان Death Stranding در ژانری کاملا جدید طراحی شده است وگیمر‌ها را شگفت زده خواهد کرد چرا که پس از خروج از بازی ذهن گیمر‌ها پر از نکات مثبت و منفی بازی خواهد بود. این حس تاکنون در هیچ عنوانی به گیمر منتقل نشده است و قرار است برای اولین بار و به وسیله بازی Death Stranding به گیمر‌ها منتقل شود. همچنین کوجیما اعلام کرد که دوست دارد ساخت عناوینی در این سبک را گسترش دهد که خبر ازعرضه نسخه جدید بازی‌هایی در این سبک می‌دهد.

با این حال باید منتظر عرضه نسخه فعلی بازی Death Stranding بود چرا که تا زمانی که سازنده این بازی از گیمر‌ها بازخورد خوبی دریافت نکند، دست به ساخت نسخه دوم این بازی نخواهد زد؛ بنابر این باید تا تاریخ ۸ نوامبر سال جاری منتظر عرضه انحصاری بازی مذکور برای کنسول PS4 بود.

.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟