نزدیک به یک ماه ازعرضه بازی Gears 5 توسط مایکروسافت می‌گذرد و آنچه از عنوان ساخته شده توسط این شرکت بزرگ سازنده بازی و کنسول‌ برداشت می‌شود این است که شرکت مذکور از توان حداکثری خود برای ساخت بازی استفاده کرده است و سعی کرده عنوانی انحصاری بسازد که مانند آن تاکنون ساخته نشده است.

این شرکت از زمان عرضه بازی Gears 5 تاکنون بروزرسانی‎‌های متعددی را برای این عنوان منتشر کرده و همواره سعی کرده است با رفع ایرادات و اضافه کردن برخی موارد جدید، بازی را برای گیمرها دلچسب‌تر از قبل کند. این شرکت به تازگی برنامه شش ماهه آینده خود برای بازی Gears 5 را اعلام کرده که بر اساس این برنامه قرار است بروزرسانی بسیار بزرگی برای بازی مذکور عرضه شود.

بروزرسانی‌های بزرگی برای بازی Gears 5

قرار اول این بازی با چالش‌های هفتگی نظیرEscape Hives و Supply Dropآغاز خواهد شد و قرار است در ماه اکتبر علاوه بر این چالش‌ها، چالش‌های جدید و شخصیت‌های جدید نیز به بازی اضافه شود و احتمالا بخش دوم بروزرسانی بازی نیز در ۲ دسامبر در دسترس گیمرها قرار گیرد.

با شروع فصل زمستان نیز شرکت مایکروسافت برای بازی Gears 5 بروزرسانی عرضه خواهد کرد که حالت‌های چند نفره، نقشه،کاراکترها و قابلیت‌های جدیدی به همراه بخش Map Builder را به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین گیمر با انجام ماموریت‌هایی که در این بروزرسانی‌ها به بازی اضافه می‌شوند، می‌توانند achievements کسب کرده و از آن در بالا بردن سطح خود استفاده کنند.

نسخه پنجم این بازی نسبت به نسخه چهارم تفاوت‌های زیادی پیدا کرده است و گیمری که تمامی نسخه‌های این مجموعه را امتحان کرده باشد، با اولین ورود به بازی آن را درک خواهد کرد. این عنوان در حال حاضر برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس کاربران قرار دارد و گیمرها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت این عنوان را دریافت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟