حجم ویدیو: 2.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، در این ویدئوی کوتاه این نوجوان که هویتش مشخص نشده در یک فضای باز و روی زمین حدود ۳۰ حرکت پشتک را به زیبایی و بدون نقص اجرا می‌کند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود. به باور بسیاری از کاربران در صورت بها دادن به استعداد این نوجوان او می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به یکی از ژیمناستیک‌ کاران حرفه‌ای در هند تبدیل شود. حتی برخی از کاربران از کارن ریجیجو، وزیر ورزش هند درخواست کردند تا شرایط حرفه‌ای شدن این پسر روستایی را در ورزش ژیمناستیک فراهم کند.

یکی از کاربران هندی با انتشار این ویدئو در کپشنی نوشت: " اجرای ۳۰ حرکت پشتک پیاپی. بی‌نظیر است. در کشور ما استعداد‌های زیادی داریم. فقط آن‌ها نیاز به شانس و دیده شدن دارند. " کاربر دیگری در کامنتی نوشت: " من متوجه نمی‌شوم چرا باید چنین استعداد‌های نابی در کشور ما باشند، اما شانس و فرصتی برای دیده شدن نداشته باشند. اکنون بهترین زمان است تا آن‌ها را شناسایی کنید. نباید این استعداد‌ها را بسوزانیم. "

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی مختلف با واکنش کاربران خارجی نیز همراه بود. یکی از این کاربران در کامنتی نوشت: " بله. کاملا درست است. این پسر باید ژیمناستیک را بطور جدی دنبال کند. دولت هند باید از چنین افراد با استعدادی حمایت کند. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 503822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟