حجم ویدیو: 2.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، مسلماً در هر ورزشی که با حضور داور انجام می‌شود امکان اشتباه از سوی او وجود دارد. بنابراین بازیکنان و مربیان حرفه‌ای می‌دانند اشتباه داور در یک مسابقه ممکن است جزئی از آن مسابقه باشد و به همین دلیل در صورت وقوع چنین اشتباهی قادر هستند بر رفتار خود کنترل داشته باشند. مهارتی که یک بازیکن راگبی در نیوزلند فاقد آن بود و موجب شد بازی به جنجال بکشد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله این بازیکن راگبی عضو یک تیم باشگاهی در منطقه اوتاگو نیوزلند به داور مسابقه را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که روز شنبه و حین بازی تیم‌های استرات تایری و کرسکنت رخ داد یکی از بازیکنان در اعتراض به نحوه قضاوت این داور با مشت او را از ناحیه صورت مورد هدف قرار داد.

ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد هنگامی که داور بازی پس از صحبت با یکی از بازیکنان کرسکنت به او کارت قرمز نشان می‌دهد این بازیکن یک ضربه مشت به صورت او وارد می‌کند. بلافاصله سایر بازیکنان وارد عمل شدند و این درگیری با مداخله ماموران پلیس خاتمه یافت. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی نیوزلند با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: این منزجرکننده است. فراموش کرده‌ایم هدف از ورزش چیست؟ واقعا شرم‌آور است."

سخنگوی پلیس محلی با اعلام اینکه تحقیقات در مورد این حادثه در حال انجام است از اظهارنظر بیشتر در این باره خودداری کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟