مسکن ارزان ساخته می شود

گوگل طرح توسعه شهرکی را ارائه کرده که در آن علاوه بر ساختمان های اداری، ۸ هزار خانه جدید ساخته می شود و ۲۰ درصد آنها به عنوان مسکن ارزان عرضه می شوند.

به گزارش  انگجت، گوگل هنوز مشغول بررسی طرح گسترش شهرک Mountain View است و اکنون چشم اندازی واضح تر از تغییرات آن فراهم کرده است.

به تازگی طرح توسعه گوگل در منطقه North Bayshore منتشر شده که تاحدی مشکل مسکن در منطقه Bay Area در سانفرانسیسکو را حل می کند. این طرح در حقیقت پروژه ساخت و ساز در ۳.۱۲ میلیون فوت مربع است که در آن ۸ هزار خانه جدید ساخته می شود و از این تعداد ۶۶۰۰ واحد در زمین های گوگل ساخته می شود. حدود ۲۰ درصد این خانه ها به عنوان مسکن ارزان ارائه می شوند. از جمله واحدهای اجاره ای که افراد می توانند با هزینه سالانه ۴۴ هزار دلار آن را اجاره کنند.

این طرح در حقیقت ترکیبی از فضاهای مختلف در کنار ساختمان های اداری جدید برای گوگل است.حدود ۳۲ درصد این منطقه فضای باز خواهد بود و شامل پارک ها می شود. همچنین زمینی ۴۰۰ هزار فوت مربع به فضای خرده فروشی تعلق دارد.

به نظر می رسد گوگل قصد دارد یک شهرک کامل بسازد که در آن بر خانه ها تاکید شده و ساکنان تمرکز اصلی آن هستند.البته اجرایی شدن این طرح به مقامات محلی بستگی دارد که درخواست گوگل را در اوایل ۲۰۱۹ میلادی بررسی می کنند.

 اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟