ماجرای عجیب‌ترین شهر دوقلوها!

شهر کوچک و زیبایی در کشور برزیل به نام شهر کاندودیو گودو وجود دارد که ساکنانش دوقلو هستند. پزشکی به نام جوزف ادعا می‌کند که مسئول دوقلوهای بسیاری در این شهر است. در واقع پژوهش‌ها نشان داده‌اند که این پزشک Doctor که جزو کادر پزشکی نازی‌ها بود، خودش دوقلوها را در این شهر جمع کرده و به نوعی شهر دوقلوها را ساخته است.

گفته می‌شود که این پزشک حاذق سالها در آرژانتین، پاراگوئه و برزیل خدمت کرد و امید داشت که در سایه‌ی نازی‌ها بتواند آزمایشات مورد نظرش را انجام داده و به تحقیقات بیشتری در رابطه با علم ژنتیک برسد. در یکی از کتابهایی که از این پزشک باقی مانده، اطلاعات زیادی درباره‌ی تحقیقات و اوضاع علم پزشکی در زمان نازی‌ها ذکر شده است. این کتاب نشان می‌دهد که او چقدر در این زمینه تلاش کرده بود.

در سال 1963 بود که او تصمیم گرفت به کمپ پاراگوئه برود و از همان جا بود که تحقیقات او به صورت جدی‌تر روی امور کشاورزی و ژنتیک حیوانات آغاز شد و در نهایت به ساخت شهر دوقلوها منجر گشت. او همیشه آرزو داشت که بتواند ژنتیک انسان‌ها را تغییر داده و آدم‌هایی با موهای بور و چشمان آبی به وجود بیاورد. در حقیقت این پزشک تصور می‌کرد که آریایی‌های اصیل موهایی بور و چشمانی آبی داشتند و همین تفکر نژاد پرستانه‌ی او بود که سبب تلاش‌های روزافزونش در راستای تغییر ژنتیک شد. در نهایت شاهدیم که جوزف توانست در برزیل به آرزویش برسد و شهر پر از دوقولوهای مو بور را ایجاد کند.

آلوسی فینکلر Aloisi Finkler نام یکی از کشاورزان برزیلی است که از نزدیک با دکتر جوزف آشنایی داشت، او درباره‌ی این پزشک چنین گفته است: " او به ما گفته بود که یک دامپزشک است. دکتر جوزف درباره‌ی بیماری‌های دامهایمان از ما پرسید و گفت که نگران نباشیم، او حتما حال همه‌ی حیوانات را خوب می‌کند".

یکی دیگر از کشاورزان به نام لئوناردو بوفلر Leonardo Boufler در همین رابطه گفت: " او به مزرعه‌ی حیوانات رفت و همه‌ی آنها را بررسی کرد و به آنهایی که دارای بیماری بودند، داروهایی تزریق کرد. او به ما گفت که می‌تواند برای انسان‌ها و گاوها لقاح مصنوعی انجام بدهد که این کار برای ما خیلی غیرقابل باور و غیرقابل انجام بود".

دکتر دا سیلوا da Silva نیز درباره‌ی جوزف چنین بیان کرده است: "زنان بسیاری در این شهر و روستاهای اطراف توسط او درمان شدند. او به عنوان یک متخصص به روستاهای کوچک و بزرگ سر می‌زد و از واریس گرفته تا درمان دندان را انجام می‌داد. همه به یاد دارند که او خون بعضی‌ها را می‌گرفت".

حالا بسیاری از مردم جوزف را یک جنایتکار ریاکار نازی می‌دانند که روند زندگیشان را تغییر دارد اما حالا آنها مزرعه‌ای به نام مزرعه‌ی دوقولوها دارند و در آنجا خانه‌ای به اسم خانه‌ی دوقلوها هم وجود دارد. هنوز هم هیچ کسی نمی‌داند که به صورت دقیق این پزشک چه زمانی به برزیل وارد شد اما می‌دانیم اولین دوقلوهایی که با تغییرات ژنتیکی او متولد شدند، متولد سال 1963 هستند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟