ناظر داوری اشک این بچه کوچک را درآورد/ او خواهرزاده پورقاز بود+عکس

به گزارش رکنا، رفعتی که در دوران داوری پنالتی ها را تا دلتان بخواهد تکرار می داده و اخیرا هم رئیس دپارتمان کمیته داوران شده پیش از اینکه کوپال ناظمی در سوت خود به علامت آغاز بازی سپاهان – نساجی بدمد مانع از حضور برادرزاده عزت الله پورقاز در عکس تیمی سپاهان شد.

در نتیجه اشک بچه در آمد و در آن دقایق امیر قلعه نویی وقتی می بیند نمی تواند ناظر بازی را برای حضور بچه در عکس تیمی سپاهان متقاعد کند او را در آغوش می گیرد و از او می خواهد به اتفاق عکسی به یادگار بگیرند.

بعضی ها همان طور که در تصویر می بینید پاردمیانی کردند تا رفعتی اجازه دهد و برادرزاده عزت الله پوزقاز در عکس حضور داشته باشد اما رفعتی همه تلاش خود را کرد تا قانون Law را اجراء کند و احساسی نشود. هر چند که در فوتبال حرفه ای و به دفعات دیده ایم بچه های بازیکنان وارد زمین می شوند و عکس یادگاری با پدر می گیرند. امیدواریم در فوتبال همه همانند رفعتی در پی اجرای قانون باشند.

البته که اجرای قانون به اشک های پورقاز کوچک می ارزد اما به شرطی که در همه جای فوتبال در قانون در الویت باشد نه به خاطر یک عکس یادگاری آنهم در حالی که بچه موفق به ورود به زمین شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟