این خانم 64 سال است روزی چهار قوطی نوشابه می‌نوشد

مادربزرگی آمریکایی در 64 ساله گذشته عمرش هروز 4 قوطی نوشابه نوشیده است که معادل 3 میلیون متر معکب شکر است.

با وجود این میزان مصرف بی‌رویه نوشابه، خانم جیکی پیج 77 ساله دارای اندامی متناسب است و خود نیز اصرار دارد که از سلامت کامل برخوردار می‌باشد. جیکی در توصیف خودش گفت: ((من به نوشابه اعتیاد ندارم ولی بیش از اندازه این نوشیدنی را دوست دارم. نوشابه تنها نوشیدنی است که به من آرامش می‌‎دهد و نمی‌توانم هیچ جایگزینی برای آن پیدا کنم.))

مادربزرگ نوشابه خور تنها نوشابه‌های پپسی را می‌نوشد و از نوشابه‌های شرکت کوکا کولا متنفر است. شدت تنفر مادربزرگ از کوکا کولا در حدی است که هیچ کسی با نوشابه کوکا کولا اجازه ورود به خانه او را ندارد. خانم پیچ در مورد نظر دیگران هنگام مصرف نوشابه گفت: برای دیگران خیلی عجیب است که من این میزان نوشابه می‌نوشم ولی من به نظرات دیگران توجه نکردم و از سال 1964 هر روز نوشابه می‌نوشم.

پپسی‌هایی که جیکی می‌نوشد حتمن باید تازه و خنک باشد. بچه‌های خانم پیج در کودکی همیشه یه یاد داشتند که نباید نوشابه‌های مادرشان را از یخچال خارج کنند. یکی از فرزندان خام پیج گفت: وقتی مادرمان جوان بود من و خواهر و برادرانم همیشه به او می‌گفتیم این حجم از نوشابه بسیار مضر است ولی او هم‌چنان به نوشیدن ادامه می‌داد و می‌گفت من را نگاه کنید سالم و سرحال هستم.

جیکی پیچ هر روز صبح به محض بیدار شدن به سراغ یخچال می‌رود و یک نوشابه پپسی می‌نوشد. او هرگز نوشیدنی الکلی ننوشیده است و هرگاه برای صرف غذا به بیرون از منزل نیز می‌رود فقط پپسی می‌نوشد. مادربزرگ گاهی اوقات هنگام مراجه به رستوران نیز نوشابه‌هایش را به خود می‌برد و این کار او بارها باعث شگفتی صاحبان و خدمه رستوران شده است. با اینکه قند موجود در نوشابه برای دندان بسیار مضر است ولی جیکی پیج حتی یک دندان خراب ندارد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟