زنان خاص برای دیدن بازی ایران به ورزشگاه آزادی می روند !

به گزارش رکنا، آنطور که روزنامه گل خبر داده بعد از کش و قوس های فراوان مسئولان فدراسیون فوتبال موفق شدند تا مجوز حضور تعداد محدودی از هواداران زن را در ورزشگاه آزادی Freedom دریافت کنند.

فدراسیون فوتبال رایزنی هایی را با شورای تامین تهران انجام داد تا برای بازی امشب ایران و بولیوی تعدادی از هواداران زن فوتبال به ورزشگاه آزادی بروندو ظاهرا در این باره موفق هم شده است.

گفته می شود شورای تامین مجوز حضور برخی زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کرده و قرار است این افراد امروز در بازی ایران و بولیوی حاضر باشند.

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال، همه تیم های ملی بانوان فوتبال و فوتسال، کارمندان زن فدراسیون فوتبال و البته تعدادی همیار هوادار زن از جمله افرادی هستند که می توانند امروز به ورزشگاه آزادی بروند و تیم ملی ایران را مقابل بولیوی تشویق کنند.

بی تردید این اتفاق در راستای حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی مثبت خواهد بود. هفته گذشته بود که وزیر ورزش Sport پیشنهاد کرد خانواده ها در بازی پرسپولیس و السد قطر حضور یابند و حالا حضور همین تعداد محدود زنان در ورزشگاه آزادی نیز می تواند سرآغازی برای رخ دادن اتفاق بزرگی باشد که هواداران فوتبال سال ها منتظرش هستند.

پیش از این فدراسیون هایی مثل والیبال و بسکتبال تلاش های زیادی برای حضور زنان در ورزشگاه ها انجام دادند و این تلاش ها تا حدی موثر واقع شد و در برخی مسابقات خانواده ها توانستند با حضور در ورزشگاه ها مسابقات را از نزدیک تماشا کنند. در بحث فوتبال اما با وجود مسائل متعدد مطرح شده اما هیچ گاه این اتفاق نیفتاد. فقط در جریان بازی‌های ایران با پرتغال و اسپانیا در جام جهانی هواداران زن توانستند به ورزشگاه آزادی بروند و از طریق ویدئو پروژکتور این مسابقه را تماشا کنند. حتی یک بار قرار شد خبرنگاران زن به آزادی بروند و تقسیم بندی جایگاه خبرنگاران نیز انجام شد اما در نهایت این مساله نیز به سرانجام نرسید و حالا همه امیدوارند در دیدار ایران و بولیوی این طلسم شکسته شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟