پدر شدن در صد سالگی/کهنسال ترین رکوردهای گینسی+تصاویر

شمار زیادی از رکوردها در رکوردهای گینس هستند که بعنوان کهنسال ترین ثبت می‌شوند از کهنسال ترین فرد روی زمین گرفته تا درخت و اشیا. یک عمر زندگی طولانی مفید هست اما یک عمر زندگی کردن به روش خودت خوبتر. صاحبان این رکوردها انسان های کهنسالی هستند که یک کار عجیب و غیر قابل یقین انجام داده اند و در مجله رکوردهای گینس اسم انها ثبت شده هست. مانند بچه دار شدن در سن کهنسالی، ازدواج یا خیلی چیزهایی دیگر…

کهنسال ترین زنی که مادر می‌شود

رکوردهای مربوط به کهنسال ترین در گینسماریا دل کارمن “Maria del Carmen Bousada Lara” کهنسال ترین مادری هست که در سن ۶۷ سالگی دوقلو به جهان می آورد. بدبختانه چند سال بعد دچار سرطان شده و در سال ۲۰۰۶ از جهان می‌رود. ماریا پس از مدتی که تحت درمان باروری بود در این سن آبستن میشود.

کهنسال ترین مردی که پدر میشود

کهنسال ترین مردی که پدر میشود Ramajit Raghav اسم دارد. او برای نخستین بار در سن ۹۴ سالگی پدر شد و دو سال بعد در سن ۹۶ سالگی صاحب فرزند دوم شد. رکورد دیگر کهنسال ترین پدر جهان متعلق به یک پدر استرالیایی به اسم Les Colley هست که در سن ۹۲ سالگی بچه دار میشود.

کهنسال ترین ورزشکار

ارنستین شفرد تا سن ۵۶ سالگی هرگز ورزش Sport نکرده بود و به تشویق و تاکید خواهرش در باشگاه ثبت اسم می‌کند. بدبختانه ۲ سال خواهرش از جهان میرود و برای مدتی شفرد ورزش را ترک میکند.۲ سال بعد شفرد خواهرش را در خواب می‌بیند که وی را بار دیگر برای ادامه ورزش تشویق می‌کند. شفرد در ۷۱ سالگی در نخستین مسابقه بدنسازی شرکت میکند و رکورد کتاب گینس را بعنوان کهنسال ترین بدنساز ثبت می‌کند. حالا در ۸۱ سالگی هر روز ۱۰ مایل می دود و ۴ روز در هفته ورزش قدرتی انجام میدهد.

کهنسال ترین تازه عروس و داماد

در سال ۲۰۱۵ جورج در سن ۱۰۳ سالگی با دورین در سن ۹۱ سالگی با هم ازدواج میکنند. مجموع سن آنها ۱۹۴ سال هست که رکورد کهنسال ترین تازه عروس و داماد را در مجله کتاب گینس ثبت کرده هست. بدبختانه جورج چند روز بعد از نخستین جشن سالگرد ازدواجشان از جهان می‌رود.

کهنسال ترین خلبان

ارنی الی اسمیت خلبان ۹۹ ساله حرفه خلبانی را از سال ۱۹۴۶ نخست کرد. او ۷۰ سال هست که به خلبانی مشغول هست و هرگز تصمیم ندارد از پرواز دست بردارد.

کهنسال ترین مربی یوگا

برای خیلی ها در سن بالا گرفتن انگشت پا سخت هست اما اینکار برای کهنسال ترین مربی یوگا Tao Porchon-Lynch به سادگی یک کار بچه گانه هست. تائو در سن ۹۸ سالگی بدنی انعطاف پذیرتر از سن ۵۰ سالگی اش دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خواننده خارجی حامی اسرائیل در تهران کنسرت می گذارد!

مجری خبر تلویزیون درگذشت

دردسر شوم عیاشی های پدر برای دختر بی نوا در مشهد

شوهرم می خواست زبانم را ببرد که پذیرفتم در خانه اش16 سال زندانی باشم!

2 جوان مرا در دخمه شیطانی آزار دادند / فرهاد نفر سوم بود که دختر جوان را فراری داد! + عکس

قتل عروس همدانی در مقابل چشمان شوهرش + جزئیات

داماد خائن هنگام مراسم عقد عروس را عوض کرد / مهمانان شوکه شدند! + عکس

نیمه شب وقتی بیدار شدم، شوهرم و یک زن غریبه را در حمام دیدم! / اعتراف زن قاتل سریالی گیلان +عکس

3 مرگ عجیب در تهران / نوزادی هنگام ختنه شدن، زن جوان هنگام زایمان و مردی هنگام عمل جراحی لاغری!

دختر 14 ساله بودم که دوستان پدر بی غیرتم مرا تسلیم خود کردند!

واژگونی خودرو شاسی‌بلند راز باغ ویلا را لو داد / 28 شاکی در تعقیب راننده بودند!

مرد شکاک همسایه خود را عقیم کرد / او با زنم در خانه تنها بود! + عکس

دختر 16 ساله در خانه مرد مطلقه صحنه وحشتناکی دید!

 

 

کدخبر: 391525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟