سرو غذا داخل کاسه توالت در رستورانی به نام کافه توالت! +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا،رستورانی به نام کافه توالت که در آن غذا در کاسه های توالت سرو می کنند اقدامی عجیب است که به تازگی در اندونزی رایج شده که به هیچ عنوان اشتها برانگیز و جذاب نیست.

"کافه جامبان" (کافه توالت) در شهر "سمارانگ" اندونزی، به مشتریان خود، خوردنی ها و نوشیدنی ها را در ظرف هایی شبیه به کاسه توالت ارائه می دهد.

ایده چنین رستورانی از سوی یک پزشک Doctor به نام "بودی لاکسونو،" صاحب مؤسسه " واهانا باکتی سیجاهترا" و صاحب این رستوران اجرا شده است. وی در طرح خود تلاش کرده مردم را در خصوص اهمیت استفاده از توالت آگاه کند.

این اقدام به سبب فقر ملت اندونزی در استفاده از توالت اجرا شده چون طبق آمارها 24 میلیون اندونزیایی در خانه هایشان توالت ندارند.

یکی از مشتریان این رستوران گفت وی در ابتدا از این ایده احساس انزجار و نفرت کرده بود، اما کنجکاوی باعث شد تا یک وعده غذایی را در این رستوران سفارش دهد.

یک مشتری دیگر که 15 سال دارد، در این باره گفت:هنگامی که وارد این رستوران شدم و توالت ها را دیدم، احساس ترس کردم اما پس از آن که صاحب رستوران در خصوص تمیز بودن غذاها و نوشیدنی ها به من اطمینان داد، از آنها خوردم.

بودی لاکسونو،" پزشک مؤسس این رستوران گفته است می خواهد پروژه اش سبب هشیار کردن مردم در خصوص نقش دستشویی ها در پیشگیری از شماری از بیماری های کشنده شود و در اندونزی 24 میلیون خانواده توالت ندارند و مردم به خاطر بیماری اسهال، حصبه و روده بزرگ جان خود را از دست می دهند.

کاسه-توالت (1)

کاسه-توالت

کاسه-توالت (3)

کدخبر: 383309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟