عکس مادر علی انصاریان + گزارش تصویری

با مرگ ناگهانی علی انصاریان ، دل خیلی ها برای ننه علی مادر این بازیگر سینمایی سوخت.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: متاسفانه علی انصاریان در روز مادر ، حاجیه خانم را ترک کرد. این تیتر خبری بود که پس از جان باختن علی انصاریان به دلیل ابتلا به کرونا زیاد خواندید. در این میان ننه علی هم مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و همه از حال و روز بد این روزهای مادر علی انصاریان می گفتند.

مراسم خاکسپاری مرحوم علی انصاریان

از مادر علی انصاریان بیشتر بدانید؟

نام مادر علی انصاریان : حاجیه خانم سادات شاه ولایتی، او یک خانمی مذهبی است که برخی از خبرها حاکی از آن است که دوست داشته فرزندش روحانی باشد.

عکس از ضجه های مادر علی ا نصاریان / او را به بیمارستان بردند

علاقه شدید علی انصاریان به مادرش

علی انصاریان چندی پیش درباره مقام مادر اینطور گفت:مادر شریف‌ترین و پاک‌ترین موجود است. به نظر من اگر خدا می‌خواست قدرت خود را به ما نشان دهد، با آفریدن مادر این کار را انجام داده است. تمام خوبی‌های خدا در مادر خلاصه شده است.

اظهارات امروز مادر علی انصاریان / گریه ها برای دعا!

مراسم خاکسپاری مرحوم علی انصاریان

او در پاسخ به این سوال که اگر اگر ازدواج کنید از مادرتان دور می‌شوید نیز اینطور گفت؟

اصلا چنین چیزی امکان ندارد. شرط من برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرم که مادرم طبقه بالای همان خانه زندگی کند که همیشه بالای سرم باشد. حضور مادرم در زندگی من همیشگی است. مادرم شرایط سختی را گذرانده. چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت شدند و واقعا مادرم شرایط بدی را تحمل کرد.

واکنش سردار آزمون در پی درگذشت علی انصاریان

ننه علی و روزهای سختی که پشت سرگذاشت

با وخامت حال علی انصاریان نوک پیکان توجه ها به سمت مادر او نشانه رفت. پیرزن مهربانی که همه از علاقه شدید او و علی به هم خبرداشتند. ننه علی در یک ویدیو درست یک روز قبل از مرگ پسرم از مردم تشکر کرد و گفت: من از همه مردم تشکر می کنم ، دعا کنید ،دیشب خواب دیدم، یک ستاره سبز و یک ستاره سفید.علی گفت منتظرم دعال کنید. امروز روز تولد حضرت فاطمه زهراست.دعا کنید که پسرم برگرد.

حال بد ننه علی در بهشت زهرا / او از مزار علی انصاریان راهی بیمارستان شد

علی-انصاریان-با-مادرش

ننه علی راهی بیمارستان شد

عکس های زیادی از مادر داغدتر علی انصاریان در مراسم خاکسپاری فرزندش منتشر شد. عکس های غمگین و ناراحت کننده ای که حال و روز مادری داغدار خبر می داد.

علی انصاریان در گذشت

ننه علی

علی انصاریان و مادرش

اما یک خبر نگرانی ها را بیشتر از قبل کرد.مادر علی انصاریان در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال از حال رفت و راهی بیمارستان شد. هرچند طبق آخرین پیگیری ها در حال حاضر ننه علی شرایط بهتری نسبت به قبل دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟