پشت پرده کرونای فیلمبردار برنامه دربی علی و مهرداد + عکس

علی انصاریان و مهرداد میناوند پس از چند روز سخت در بیمارستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند در این لحظه فیلمبردار ویژه برنامه دربی هم به کما رفته است.

به گزارش رکنا، ویژه برنامه دربی که به مناسب بازی پرسپولیس و استقلال برگزار شد و علی انصاریان و مهرداد میناوند در این ویژه برنامه حضور داشتند به کرونا مبتلا شده و در کمتر از 14 روز فوت کردند.

ماجرای کرونای  فیلمبردار برنامه علی انصاریان و میناوند

خبر ها حاکی از آن است  که فیلمبردار ویژه برنامه دربی نیز به دلیل عفونت ریه به کما رفته است.

 چه کسی کرونا داشته و به دیگری منتقل کرده مشخص نشده است اما داماد انصاریان اظهار کرد که  علی انصاریان در بیمارستان گفته بود مهرداد میناوند وقتی به ویژه برنامه دربی آمد دارای علائم کرونا بوده است.

 ویژه برنامه دربی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور مهرداد میناوند و علی انصاریان اجرا شد.

با شدت گرفتن بیماری، انصاریان هم در بیمارستان فرهیختگان بستری شد. وضعیتش در مصاحبه‌های مکرر پزشکانی که درباره‌اش صحبت می‌کردند، در ابتدا امیدوار کننده و رو به بهبودی اعلام می‌شد اما ناگهان خبر از وخامت حال او دادند و سپس وی فوت کرد.

 تکذیب توسط تهیه کننده برنامه دربی

ابتلای تصویربردار برنامه انصاریان - میناوند به کرونا تکذیب شد.رضا خدادادی تهیه کننده ویژه برنامه «دربی استقلال و پرسپولیس گفت:هیچکدام از عوامل این برنامه درگیر بیماری کرونا نشده اند.

به کما رفتن تصویربردار برنامه را تکذیب می کنم و این موضوع صحت ندارد.نمی‌توان به طور دقیق اعلام کنیم که در این برنامه به کرونا مبتلا شده اند.
گفتنی است مرحوم علی انصاریان به اتفاق مرحوم مهرداد میناوند در ویژه برنامه «دربی استقلال و پرسپولیس» حضور داشتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟