اتفاق بد برای بازیگر جذاب سریال خط قرمز + عکس

ایمان اشراقی که او را از سریال خط قرمز می شناسیم، به تازگی عکسی از خود بر سر مزار مادرش منتشر کرده است و خبر از عزادار شدنش داده است. ایمان اشراقی متولد 17 مرداد 1355 در تهران است. او فارغ التحصیل دکترای تخصصی بیماری های قلبی از دانشگاه انگلستان دارد و پوست و مو از فرانسه است. در کنار پزشکی، گهگاهی نیز بازیگری می کند.

ایمان اشراقی

تنها یک برادر کوچک تر از خود داردم، پدرش مهندس احمدی اشراقی اصالتا اهل شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی استان تهران بود.

ایمان اشراقی بخاطر علاقه اش به هنر دوره های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذراند و در سال 1378 زمانی که 23 ساله بود اولین بار در فیلم متولد ماه مهر جلوی دوربین رفت.او سپس در فیلم آتانازی سال 80 نیز بازی کرد.

در سال 79 – 80 اولین بار با سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری وارد قاب تلویزیون شد اما یکسال بعد همزمان با تحصیلات پزشکی سال 1380 به سریال خط قرمز دعوت شد.

ایمان اشراقی

بازی در این سریال در نقش کامران او و بسیار از بازیگران از جمله شهرام حقیقت دوست، سروش گودرزی، پویا امینی را به اوج شهرت رساند.

بعد از بازی در خط قرمز برای ادامه تحصیلات و گرفتن تخصص به دانشگاه امپریال لندن رفت و تخصص رشته preventive cardiology یا همان جلوگیری از بیماری های قلبی را خواند.

ایمان اشراقی

ایمان اشراقی مدتی نیز دوره های پوست و مو و زیبایی را در فرانسه گذراند و به ایران بازگشت و حالا یک کلینیک تخصصی و درمانی را برای زیبایی و پوست و مو اداره می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟