ارزان فروشی لیندا کیانی در بازار ماهی فروشان + فیلم
حجم ویدیو: 7.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، لیندا کیانی بازیگر جوان کشورمان که به تازگی خبر ازدواج خود رارسانه ای کرده است، فیلمی از ماهی فروشی اش در فضای مجازی منتشر شده است.

بعد از انتشار این ویدئو در شبکه مستند با او تماس گرفتم که در خصوص تجریه ماهی فروشی اش از این بازیگر  سوال کنم، اما متاسفانه او در حال حاضر موقعیت مناسبی برای پاسخ گویی نداشت.

 ماهی فروشی لیندا کیانی تکه ای از مسابقه "هفت روز هفت ساعت" است. مجموعه برنامه «هفت روز و هفت ساعت» یک مسابقه رالی با حضور هنرمندانی از ایران و لبنان به تهیه کنندگی  سعید ابوطالب  است.                                                   

لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد23 شهریور ماه 1359 می باشد و هم اکنون 40 سال سن دارد .او در آبادان متولد شده است.

 

لیندا کیانی دارای یک خواهر و ۴ برادر است و تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

لیندا کیانی

شروع بازیگری لیندا کیانی

لیندا کیانی یکی از چهره های سینما و تلویزیون کشورمان است که بازیگری را از سال 84 آغاز کرد و چهره آرام و صدای متفاوتش از او بازیگر ماندگاری ساخت که هر روز نسبت به قبل بر هنر بازیگری اش افزوده میشود.

معصومه آرام و مهربان سریال روز حسرت همان لیندا کیانی است که در نقش های متعدد توانست هنر بازیگری اش رادر معرض دید همگان قرار دهد و در فیلم و سریال های زیادی جلوی دوربین برود.

لیندا کیانی

لیندا کیانی و فیلم هایش

لیندا کیانی بازیگری در تلویزیون را از سال 84 با بازی در سریال گارد ساحلی آغاز کرد و در سریال هایی چون ساعت شنی ، روز حسرت ، رستگارن ، وضعیت سفید ، تا ثریا ، ماتادور ، پایتخت دو ، مدینه ، نفس گرم ، پشت بام تهران ، پرستاران و دلدادگان ایفای نقش کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 577450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟