کنایه سنگین پیمان اسدیان به محمد حسین میثاقی در حمایت از عادل فردوسی پور+فیلم
حجم ویدیو: 5.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

 به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، پیمان اسدیان مجری خبر ورزشی به میثاقی در حمایت از عادل فردوسی پور کنایه زد و با انتشار ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرام گفت: خدا خیلی بزرگ است و در بزرگی اش هیچ کدام از ما شکی نداریم و این خدای بزرگ، وسیله های کوچکی دارد که گاهی اوقات، زمانی که ما خیلی مغرور می شویم و فکر می کنیم انسان های مهمی هستیم و هیچ چیزی جایگاهمان را تکان نمی دهد، برخی از این وسیله هایش را به سراغمان می فرستد و یک دفعه به پس گردنمان می زند که یادش بیاید گذشته اش چه بوده و الان کجاست، یادش بیاید اگر در حال حاضر در جنگل قد کشیده است، باغبانش چه کسی بوده است. عقاب همیشه عقاب است، روزی که به شهر برگردد، جوجه کلاغ ها باید به دنبال زندگی خود بروند. 

پیمان اسدیان

پیمان اسدیان متولد تیر ۱۳۵۷، در تهران است. او گوینده خبر و مجری تلویزیون ایرانی است و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی از دانشگاه پیام نور واحد البرز است.

او در سال ۱۳۸۱ در نخستین جشنواره خبر و برنامه‌های سیاسی به عنوان بهترین گوینده اخبار تخصصی تلویزیون انتخاب شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 575740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟