فیلم رقص جنجالی در کنسرت امید حاجیلی
حجم ویدیو: 6.17M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، امید حاجیلی با انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرامش خبر از شروع شدن کنسرت ها داد.

امید حاجیلی

امید حاجیلی متولد ۲ مهر ۱۳۶۲، در تهران است. او خواننده، نوازندهٔ ترومپت، تنظیم کننده و آهنگساز اهل ایران است.

او از سن ۹ سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد و از ۱۱ سالگی وارد هنرستان موسیقی شد، پس از حدود ۳ سال نوازندگی ویولن ساز خود را به ترومپت تغییر داد و هم‌زمان به صورت خود آموز نوازندگی پرکاشن و درام را آغاز کرد و سال ۱۳۷۷ دیپلم هنرستان را گرفت و تا مقطع لیسانس در همان‌جا ادامه داد و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را از دانشگاه هنر اخذ کرد و همچنین در سال ۱۳۹۶ مدرک دکتری افتخاری زیر نظر وزارت علوم در رشته آهنگسازی نیز دریافت کرد. علاوه بر ساز ترومپت و فلوگِل هورن او نوازندهٔ سازهای پیانو، پرکاشن و درام نیز است.

امید حاجیلی

امید جاجیلی٬ مدرس اسبق دانشکده موسیقی صداوسیما و دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد و دانشگاه تهران است. آهنگساز و تنظیم‌کننده و نوازندهٔ حرفه‌ای ساز ترومپت که در بسیاری از آلبوم‌های موسیقی حضور داشته‌است، او سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران ،ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و ارکسترهای دیگر دارد.

وی آهنگ‌ساز و تنظیم کنندهٔ چندین ترک در آلبوم‌های مختلف بوده و سابقهٔ همکاری با خوانندگانی همچون: علیرضا عصار، سیروان خسروی، محسن چاوشی (قطعه مردم آزار)، علی لهراسبی، خشایار اعتمادی، حامی، نیما مسیحا، شاهکار بینش پژوه، محمد زارع، جمشید عزیزخانی و … داشته‌است و هم‌چنین رهبر ارکستر چند گروه پاپ از جمله ناصر عبداللهی و رضا صادقی نیز بوده‌است و یکی از اعضای اصلی گروه دارکوب است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟