علت حضور امین حیایی در عصر جدید لو رفت

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا،امین حیایی یکی از داوران دوست داشتنی برنامه عصر جدید است که بسیار هم مورد توجه حضار و شرکت‌کننده‌ها قرار‌ می‌گیرد. او درباره تجربه شیرین و متفاوت داوری و سختی‌‌های قضاوت درباره شرکت‌کننده‌ها گفت که در ادامه‌ می‌خوانید:

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق

*شما بازیگر پرمشغله‌ای هستید. چطور توانستید به عنوان داور در این برنامه حضور پیدا کنید؟

عصر جدید، برنامه استعدادیابی جذابی است که تا به حال در ایران نداشتیم. وقتی میزبانی آقای علیخانی هم بود، پذیرفتم در این برنامه حضور پیدا کنم. البته پیش از این قرار بود مجری یکی از همین برنامه‌‌های استعدادیابی تلویزیون باشم، اما نپذیرفتم. چون مجری نیستم و مجری‌گری به عقیده من نیاز به تخصص دارد. اما وقتی احسان علیخانی پیشنهاد این برنامه را داد، دیدم به هر حال داوری در این برنامه جایگاه متفاوتی دارد و‌ می‌توانم نظرات خودم را بیان کنم و تجربه جذابی برای من بود. ضمن این‌که گروهمان را هم خیلی دوست دارم.

*با وجود سختی‌‌ها‌ و حواشی‌ای که در بخش داوری دارد، به قدری برایتان جذاب هست که اگر برنامه ادامه پیدا کند یا داوری در یک برنامه دیگر را بپذیرید؟

اگر همین برنامه ادامه پیدا کند، دوست دارم باز هم حضور داشته باشم. اما درباره برنامه‌‌های دیگر‌ نمی‌توانم به راحتی اعتماد کنم که بدانم به این خوبی در‌ می‌آید یا نه. فکر‌ می‌کنم ما در این برنامه کار خودمان را انجام‌ می‌دهیم و از این نظر متفاوت از برنامه‌‌های استعدادیابی در سطح جهان هستیم. چون مدل اجرا و شرکت کننده‌‌های این برنامه هم متفاوت است. همین که بتوانم به عنوان داور، حامی این استعدادها باشم برای من خیلی جذاب است. در آموزشگاه خودم همین کار استعدادیابی را انجام‌ می‌دهیم و تا جایی که بتوانیم حمایتشان‌ می‌کنیم. احتمال دارد این برنامه سال بعد اجرا نداشته باشد، اما برنامه‌‌های حمایتی داشته باشیم. یعنی اجراهای سراسر کشوری با همین بچه‌‌ها‌ بگذاریم و بتوانیم کاری کنیم که این بچه‌‌های موفق دیده شوند و از استعدادشان بهره برداری شود. فکر‌ می‌کنم مرحله اصلی این برنامه همین بحث حمایتی بچه‌‌ها‌ در سال آینده باشد. یعنی امکان اجرای کنسرت، نمایش و... برایشان مهیا کنیم.

امین حیایی

امین حیایی و احسان علیخانی در عصر جدید

*هر شرکت کننده‌ای با یک استعداد و توانایی وارد این برنامه‌ می‌شود؛ یکی در خوانندگی و دیگری در زمینه دانش یا بازیگری. بنابراین شما به عنوان داور سعی‌ می‌کنید چگونه در این رقابت عادلانه قضاوت کنید؟

ما آنها را نسبت به کار خود و آنچه روی استیج اجرا‌ می‌کنند، قضاوت‌ می‌کنیم. بنابراین سعی نمی‌کنیم با بقیه اجراها مقایسه شان کنیم.

*با توجه به دو فصل که از این برنامه‌ می‌گذرد و شرکت کننده‌‌های بسیاری که حضور پیدا کردند، فکر‌ می‌کنید جوان‌ها بیشتر در زمینه علمی تبحر و استعداد داشتند یا در هنر و ورزش مستعد بودند؟

تقریبا در همه رشته‌‌ها‌ شرکت کننده‌‌های بسیاری حضور پیدا کردند. اما برخی رشته‌‌ها‌ هستند که پدیده وار و با استعداد خاص و متفاوت با سایرین ظاهر‌ می‌شوند و اجراهای درخشانی دارند. مثل محمد زارع که در سال گذشته درخشید و در این فصل به عنوان مربی حضور دارد یا خانم فاطمه عبادی که با شن نقاشی کرد جزو استعدادهای خاص و ناب برنامه بود که به‌ندرت در اجراهای خارجی‌ می‌توان چنین هنرمندانی را پیدا کرد. این افراد هستند که به چشم‌ می‌آیند و در ذهن ماندگار‌ می‌شوند و مردم هم دوستشان دارند. امیدوارم در این فصل هم مردم از این استعدادها حمایت کنند و آنها را تنها نگذارند، چون بچه‌‌ها‌ به رای مردم نیاز دارند.

عکس لورفته و جنجالی از امین حیایی در آغوش همسرش + بیوگرافی و تصاویر جدید

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق

*خودتان هم در مقطعی خوانندگی و موسیقی را تجربه کردید. اما گویا مشغله‌‌های کاری اجازه نداد در این مسیر هم حرکت کنید.

فضای جامعه به قدری به هم ریخته بود و اتفاقات بدی را در کشور پشت سر گذاشتیم که احساس‌ می‌کنم دوست دارم زمانی بخوانم که دل مردم شاد باشد و در همه زمینه‌‌ها‌ در یک شرایط خوب و شاد به سر ببرند. یعنی حالشان خوب باشد تا کارهای من را با لذت گوش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟