دو خواهر مدل پردرآمدترین ستاره‌های اینستاگرام در سال ۲۰۱۹

کندال جنر، ستاره سریال ریالیتی شو "پا به پای کارداشیان‌ها" (Keeping Up with the Kardashians) عنوان پردرآمدترین اینستاگرامر زن سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرده است. این سوپر مدل توانست ملکه سابق اینستاگرام و خواهرش کایلی جنر را دستکم در این عرصه شکست دهد.

طرفداران سریال "پا به پای کارداشیان ها" از سال ۲۰۰۷ با کندال آشنا بوده و او را در شبکه های اجتماعی دنبال می‌کردند، زمانی که او تنها ۱۲ سال سن داشت. مخاطبان این برنامه در سراسر جهان نظاره گر بزرگ شدن کندال و تبدیل شدن او از یک دختربچه با صورت کک مکی به یک سوپر مدل بالغ و موفق بودند. امسال وی توانست عنوان پردرآمدترین مدل جهان را بدست آورد.

به گزارش روزیاتو، او با پیروی از سنت خانواده اش و کمک گرفتن از آن ها توانست در زمینه کسب و کار و تجارت نیز به موفقیت دست یافته و همراه با خواهرش خط تولید کندال و کایلی (Kendall & Kylie) را برای برند PacSun راه اندازی نماید. بدین ترتیب امسال ملکه‌ای جدید برای اینستاگرام معرفی شده و او کندال جنر است.

caac4dbfb37aa0c535f84effc390b30f

 

این اینستاگرامر ۲۳ ساله توانست با قراردادهای متعدد تبلیغاتی خواهرش را از تاج و تخت اینستاگرام به پایین کشیده و خود به جای او بر تخت ملکه اینستاگرام بنشیند. این ستاره سریال های ریالیتی که بعدها به سوپر مدل و در ادامه یک اینفلونسر شبکه های اجتماعی و بخصوص اینستاگرام تبدیل شد توانسته دیگر مدل ها و بسیاری از ستاره ها و سلبریتی ها را در زمینه کسب درآمد از اینستاگرام شکست دهد.

پردرآمدترین اینفلونسرهای زن در اینستاگرام در سال ۲۰۱۹

بر اساس آمارها، کندال جنر با ۱۵٫۹ میلیون دلار درآمد از اینستاگرام (۶۱۱٫۰۰۰ دلار به ازای هر پست)، پردرآمدترین اینستاگرامر زن بوده و پس از او سلنا گومز با ۸ میلیون دلار و کایلی جنر ۲۲ ساله با تنها ۳ میلیون دلار در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. کندال در یک سال اخیر ۲۶ پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که مربوط به برندهایی مانند Calvin Klein، Proactiv و Tiffany & Co بوده است.

در مقابل سلنا گومز در سال اخیر تنها ۹ پست تبلیغاتی و کایلی جنر تنها ۳ پست داشته است. پایین تر از این سه نیز کلویی کارداشیان، دیگر خواهر خانواده کارداشیان-جنر قرار دارد که رتبه چهارم را به خود اختصاص داده و بعد از او نیز پریانکا چوپرا توانسته عنوان پنجمین سلبریتی زن پردرآمد اینستاگرام را کسب کند.

 

Screenshot-725

علیرغم اینکه کندال جنر به عنوان کم فعالیت ترین عضو در میان خواهران کارداشیان-جنر در دنیای کسب و کار شناخته شده و تنها عضو زن خانواده است که خط لوازم آرایشی، وبسایت یا خط تولید لباس خاص خود را ندارد اما از طریق دنیای مدلینگ توانسته برند خاص خود را بسازد. اینکه او پردرآمدترین مدل حال حاضر جهان است باعث شده که وی برای پست های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی نیز درخواست مبالغ بزرگ تری داشته و پست های تبلیغاتی بیشتری نیز دریافت کند.

پردرآمدترین ورزشکاران در سال ۲۰۱۹ در اینستاگرام

Screenshot-724

در کل نیز برآوردها نشان می دهد که کریستیانو رونالدو با ۴۷٫۸ میلیون دلار درآمد در یکسال اخیر از اینستاگرام پردرآمدترین چهره از این حیث بوده و بعد از آن نیز لیونل مسی با ۲۳٫۳ میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارد. کندال جنر نیز در رتبه سوم رده بندی کلی قرار داشته و بعد از او نیز دیوید بکهام، سلنا گومز، نیمار جونیور، زلاتان ایبراهیموویچ، کایلی جنر، رونالدینیو و کلویی کارداشیان به ترتیب در رتبه های چهارم تا دهم قرار دارند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 531066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟