بهنام صفوی درگذشت

صفوی

بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان، پس از تحمل ۶ سال عارضه مغزی، بامداد امروز در ۳۶ سالگی درگذشت.

وی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چند تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد که بامداد امروز در سن ۳۶ سالگی در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

جزییات درگذشت بهنام صفوی از زبان مدیر برنامه‌هایش

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی تاکید کرد که این هنرمند اخیرا مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خونش هم پایین آمده بود و حدود یک ساعت و نیم پیش درگذشت.

بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ ایرانی که به پسر مودب موسیقی ایران معروف بود، پس از تحمل دوره ای بیماری دار فانی را وداع گفت.

رضا فوادیان مدیر برنامه‌های بهنام صفوی درباره وضعیت بیماری صفوی و علت درگذشت او به خبرآنلاین گفت: «بهنام از آبان پارسال و پس از عمل جراحی دومش که در آلمان توسط پرفسور سمیعی انجام شد، حال جسمانی‌اش وخیم شد و به بیمارستان احسان منتقل شد. او تا اوایل اسفند در بیمارستان بستری بود.»

او ادامه داد: «او سپس با همان شرایط ای سی یو به منزل منتقل شد و حدود ۲۰ روز پیش بنا به شرایط آب و هوای تهران و همچنین حضور پدر و مادرش در شاهین شهر، به اصفهان منتقل شد.»

فوادیان همچنین بیان کرد: «بهنام این روزها مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خون او هم پایین آمده بود، به همین دلیل در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و متاسفانه یک ساعت و نیم پیش درگذشت.»

او درباره زمان برگزاری مراسم تشییع و یادبود این هنرمند، هم گفت: «هنوز زمان برگزاری مراسم تشییع او مشخص نیست و تا عصر اعلام خواهد شد.»

*زندگینامه خواننده پاپ

بهنام صفوی (زاده ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیرازـ درگذشتهٔ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) ، خواننده موسیقی پاپ ایرانی است.

وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند.

موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.

بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌آید و برگزاری کنسرت‌های داخلی وخارجی از فعالیت‌های اوست.

وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شدبهنام صفوی یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایران است که به علت بیماری سرطان امروز در یکی از بیمارستان های اصفهان درگذشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بهنام صفوی درگذشت

کدخبر: 475761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟