واکنش پسر جمشید مشایخی به عکس خاص عیادت هنرمندان با پدرش

سام مشایخی درباره وضعیت جسمانی پدرش عنوان کرد: خدا را شکر حال پدر خیلی بهتر است و می تواند به راحتی گفتگو کند با این حال پزشکان به دلیل فضای کنترل و مراقبت در بخش آی سی یو ترجیح می دهند وی همچنان در این بخش باقی بماند.

وی با اشاره به عیادت هنرمندان از پدرش اظهار کرد: هر عزیزی که به دیدن پدرم آمده است اعم از هنرمند Artist و افراد عادی اینقدر مفید بوده و به پدرم روحیه داده است که من دست تک تک آنها را می بوسم.

مشایخی با اشاره به هنرمندانی که به تازگی از پدرش عیادت کرده اند، گفت: علی دهکردی، امین حیایی، محمدرضا گلزار، امین تارخ، پوری بنایی از جمله هنرمندانی بودند که در یکی دو روز اخیر به دیدن پدرم آمدند.

وی همچنین با اشاره به عکس سلفی که از چند هنرمند با پدرش منتشر شده است، گفت: این عکس بازتاب هایی داشت و برخی از هنرمندان فکر می کنند خانواده مشایخی با گرفتن عکس مخالف است، اما من توضیح دادم که در آن عکس هنرمندان حواسشان نبود که به پدرم بگویند او هم به دوربین نگاه کند و یا عینک بزند تا او هم با ظاهری آراسته و متوجه به دوربین نگاه کند.

فرزند مشایخی اظهار کرد: من آن لحظه نزد پدرم نبودم، هنرمندان ساعت ۹ شب به بعد به ملاقات آمده بودند و البته خیلی هم لطف کردند. من می دانم این عزیزان نیت خیر داشتند و این میان یک اشتباه سهوی رخ داد و اصلا منظور این نیست که این کار را تقبیح کنم که هنرمندان عکس نگیرند.

فرزند جمشید مشایخی در گفت وگو با ایسنا از برخورد چند تن از هنرمندانی که عکس پدرش را در حالت نه چندان مناسبی منتشر کردند، انتقاد کرد و گفت: همه این هنرمندانی که تاکنون برای عیادت از پدر آمده‌اند مانند خواهران و برادران من بوده و برایم عزیز هستند، با این حال وقتی شرایط را برای حضور آنها مهیا کرده‌ایم و پذیرای آنها هستیم، توقعی هم از آنان داریم که شرایط پدر را درک کنند و با انتشار این چنین عکس‌هایی باعث نگرانی بیشتر نشوند. من منظورم عکس خاصی است که احتمالا همه آن را دیده‌اند و می‌دانم تا زمانی که عمر داشته باشم و آن عکس را ببینم حالم بد می‌شود و دلگیر می‌شوم وگرنه دیگر عکس‌ها عالی است و اگر باز هم کسی می‌خواهد برای عیادت بیاید قدمش بر چشم ما جای دارد و می‌دانیم که ملاقات کردن از بیماری در بیمارستان کاری دلی است و نه اجباری.

وی در پایان گفت: اکنون باقی هنرمندان هم نگران هستند که به عیادت پدرم بیایند درحالیکه عیادت هنرمندان باعث می شود روحیه اش بالا برود.

 

کدخبر: 400923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟