به گزارش گروه ترجمه رکنا، برخی از سلبریتی های مشهور قبلا از معروف بودنشان بی خانمان بودند.

۱. دنیل کریگ

 بازیگر Actor خوش چهره و موفق هالیوود و جیمز باند این روزهای سینما Cinema ، خیلی قبل تر از آن که به موفقیت و ثروت امروز خودش برسد تقریبا به همه شغلی دست می زد، از گارسون رستوران تا تمیز کردن خیابان و حتی گاهی شب ها روی نیمکت پارک های لندن می خوابید و خانه ای نداشت. درست است که باور این موضوع بسیار سخت است اما روزی در زندگی او پیش آمد که امروز او را دانیل کریگ مشهور و افسانه ای کرد.

daniel_craig011016new

۲. سیلوستر استالونه

قبل از این که سیلوستر استالونه یا همان بازیگر نقش راکی به این حد از شهرت و معروفیت برسد ، زندگی تاریک و سختی داشت ، او حتی خانه ای برای ماندن نداشت و از ایستگاه اتوبوس به عنوان خانه اش و برای خواب استفاده می کرد او حتی حاضر شد در ازای دریافت ۱۰۰ دلار در یک فیلم نه چندان مناسب بازی کند تا بتواند برای خودش سرپناهی اجاره کند و دیگر در خیابان نخوابد.

GettyImages-504406548-920x589

۳ . جیم کری

جیم کری بازیگر و کمدین مشهور جهان، همیشه به فروتنی و مهربانی معروف است. هم او و هم خانواده اش برای مدتی دچار فقر شدیدی بودن تا جایی که مجبور شدند در چادر و در خیابان زندگی کنند. خوشبختانه با ازدواج خواهر جیم، پاتریشیا کری، خواهرش دارای خانه ای شد ولی چون بسیار کوچک بود ، به خانواده اش اجازه داد تا چادرشان را در حیاط خانه اش برپا کنند .

jim-carrey-lawsuit

۴ . هالی بری

هالی بری، بازیگر برنده جایزه اسکار و امی، زمانی که در ابتدای راه بازیگری بود و هنوز چندان شناخته شده و مشهور نبود، هیچ سرپناهی برای زندگی کردن نداشت، مادرش هم به دلیل مخالفت با بازیگر شدن هالی، هیچ کمک مالی و نقدی حتی از نظر دادن جا و سرپناه به او خوددرای کرد و هالی بر ی مجبور شد در پناهگاه افراد بی خانمان زندگی کند و به دنبال رویاهایش برود و امروزه این زن زیبا و مشهور ثابت کرد که ارزش دنبال کردن رویاها چقدر می تواند گران و سخت باشد. او هم اکنون جزء ثروتمندترین زنان هالیوود است.

Hilary-hilary-swank-253996_1600_1200

۵. استیو جابز

اپل و آیفون هایش در تمام دنیا در دسترس همه هست و جز گران ترین برند های جهان و پولسازترین هاست. اما موسس این شرکت عظیم که حتی پس از مرگش همچنان بر ثروتش افزوده می شود همیشه زندگی خوب و راحتی نداشته او در زمان دانشجو بودنش روی زمین خانه دوستانش می خوابیده با پول جمع کردن شیشه های پلاستیکی و فروش آن برای خودش غذا می خریده است.

steve-jobs-iphone-hand

۶. هیلاری سوانک

هیلاری سوانک جایزه اسکار بهترین بازیگر زن و ستاره ای در پیاده روی شهرت هالیوود را به دست آورده است. اما این هنرپیشه آمریکایی موفق همیشه زندگی پر زرق و برقی نداشته است. زمانی که تنها ۱۳ سال داشت پدر و مادرش از هم جدا شدند و او با مادرش به لس آنجلس نقل مکان کرد، او به قدری فقیر بود که حتی پول اجاره آپارتمان Apartment نداشت و با مادرش در ماشین شان زندگی میکرد، اما هیلاری جوان از دنبال کردن آروزهایش دست برنداشت و تا زمانی که به آن نرسید تمام سختی ها و فقرهای زندگیش را تحمل کرد.

hilary-swank

۷. ویلیام شاتنر

حتی زمانی که ستارگان به شهرت و معروفیت می رسند بازهم ممکن است اوضاع و شرایط چندان خوب پیش نرود. ویلیام شاتنرستاره سری فیلم های جنگ ستارگان، در زمانی که در سال های ۱۹۶۰ اولین سری از مجموعه جنگ ستارگان روی آنتن رفت، ویلیام وضعیت بسیار بدی از نظر اقتصادی داشت و مجبور شد تا زمان پیدا کردن کار جدید کامیونش را بفروشد. البته او توانست با گرفتن نقشی درمجموعه جنگ ستارگان اوضاع و شرایط خود را بهبود ببخشید و زندگی روی شیرینش را به او نشان دهد.

37459320390_654ca0ac0a_b

۸. شانیا تواین

شانیا تواین، خواننده و ترانه سرا کانادایی که بیش از ۸۵ میلیون صفحه در جهان فروخته است و امروزه یکی از صدرنشینان صنعت موسیقی کانتری است در زمان کودکیش دچار فقر مالی شدیدی بوده است تا جایی که پدرش به او و سه خواهر و برادر دیگرش یاد داده بود برای پیدا کردن غذا ، شکار حیوانات را یاد بگیرند. به دلیل وضعیت بسیار بد اقتصادی مادر شانیا، به همراه او و خواهر و برادرهایش خانه را ترک کردند و به تورنتو کانادا رفتند و در آن جا برای مدتی در پناهگاه افراد بی خانمان زندگی کردند.

shania-twain-portrait-2017-billboard-1548-1024x677

۹. جنیفر لوپز

قبل از اینکه جنیفر لوپز افسانه ای پا به عرصه دنیای هنر Art و سینما بگذارد و تبدیل به J-Lo شود او به دنبال، رسیدن به آرزوهایش خانواده و والدینش را ترک کرد و در سن ۱۸ سالگی به حرفه رقاصی پرداخت، والدینش مخالف این بودند که او به دنبال موسقی و هنر برود و می خواستند که او وارد کالج شود، اما جنیفر با ترک کردن خانه و سپری کردن مدتی بی خانمان و خوابیدن روی کاناچه خانه دوستانش توانست به والدینش ثابت کند که چقدر درباره او اشتباه می کردند. او حتی گاهی مجبور می شد در استدیوی رقص و یا خیابان بخوابد.

download (5)

۱۰. کارمن الکترا

مدل گران قیمت و بازیگرمشهور کارمن الکترا مدت طولانی از زندگی اش را بی خانمان بود. در سن ۲۰ سالگی دوست پسرش همه پول های او را دزدید و ترکش کرد و او حتی پول پرداخت اجاره خانه اش را هم نداشت بنابراین در خیابان ها و پناهگاه های بی خانمان ها زندگی می کرد.

06-carmen-electra.w710.h473.2x

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شوهرم با زن دوستش ارتباط داشت و عاقبت شومی نصیب هر دو شد

جزئیات حمله خونین 5 روزه خوار با چاقو به یک طلبه ناهی از منکر در اهواز

تجاوز به بهاره 5 ساله دختر افغان در خمینی شهر توسط یک نفر بوده نه سه نفر!+ فیلم

خواهر سرمربی سابق پرسپولیس درگذشت

واکنش دادستان کل کشور به درخواست کمپین بازگشت بهروز وثوقی به ایران

قتل وحشیانه زن آرایشگر در مقابل آرایشگاه +عکس

رسوایی دختر جوان چند ساعت قبل از مراسم عقد با امیر!

مرگ دردناک و غم انگیز زهرا دختر جوان در صف توزیع کارت کنکور

رفتار زشت خواننده معروف پس از طلاق از شوهرش دردسر ساز شد +عکس

مامور پلیس کودک 7 ماهه را در مقابل چشمان مادرش آزار داد! +عکس

از وقتی که در سالن زیبایی با ساناز آشنا شدم ارتباط با پسرهای بی بند و بار شروع شد

اعدام مرد جوانی که به زن دوستش نظربد داشت

دختر 20 ساله دو بار ازدواج ناموفق داشت و دست آخر فرهاد عصمت و پاکی اش را به باد داد!

مال حرام زنم را از من گرفت!

کدخبر: 386452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟