چرا خواننده معروف زن شایسته قرار گرفتن در میان زنان قربانی جنسی نبود؟

دلیل چاپ شدن تصویر تیلور سویفت بر روی مجله تایم، ماجرای آزار جنسی یک دی جی بود. او به خاطر اخراج از کار از سوئیفت شکایت کرده بود و نهایتا مشخص شد که آن مرد تنها متهم به آزار جنسی نبوده، بلکه در دادگاه عمومی مجرم شناخته شد و سویفت در آن زمان نه تنها از او گذشت که حتی پیگیری عمومی نکرده بود. اما بعد به خاطر شکایت آن مرد، تمام قدرت خود را به کار گرفت تا ثابت کند که مورد آزار جنسی قرار گرفته بود. بسیاری معتقد بودند که سویفت شایسته قرار گرفتن در میان دیگر زنان قربانی آزار جنسی نیست.

در این میان سوفی ترنر پشت تیلور سویفت درآمد. او توییت تایم را ریتوییت کرد و موضع خود را در مورد اینکه چرا او با همه آن افراد همراه است، اعلام کرد:

«بله؛ به این افراد افتخار می کنم. شما سکوت نکردید. شما شنیده شدید و ما به شما باور داریم و در کنار شما هستیم.»

نکته مهم در مورد پیام سوفی این بود که به جای لفظ زنان از افراد استفاده کرد و صحبت او شامل جنسیت خاصی نمی شد و به طور کلی حمایت او را از هر فردی که به هر نحوی مورد آزار جنسی قرار می گرفت، نشان می داد.

مسئله مهم بودن در کنار هم و حمایت از افرادی است (چه زن و چه مرد) که قربانی آزار جنسی شدند و سوفی ترنر مصداق فردی است که به درستی اینکار را انجام داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟