گرفتار‌شدن بازیگر معروف زن در کوهستان برفی+عکس

"کیت بلانشت" به زودی با فیلم سینمایی Movie "کوهستانی میان ما" به چرخه اکران سینمای هالیوود باز می‌گردد.
فیلم سینمایی "کوهستانی میان ما" به کارگردانی "هانی ابو اسد" از 6 اکتبر سال 2017 میلادی اکران بین‌المللی خود را در سینماهای هالیوود آغاز خواهد کرد.
ادریس البا که این روزها فیلم سینمایی "برج تاریک" را بر پرده سینماهای هالیوود دارد، در این فیلم نقش مقابل بلانشت را ایفا می‌کند.
داستان فیلم در مورد حادثه Incident هواپیمایی است که در جریان پرواز دچار نقص فنی شده و در کوهستانی برفی سقوط Fall می‌کند. دو تن از مسافران این پرواز جان سالم به در برده و برای نجات جان خود مسیر کوهستان را برای رسیده به شهر طی می‌کنند.
درموت مولنوری، بائو بریج، لوسیا والترز، مارسی هاوس و اندرو جوزف از جمله سایر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم کوهستان میان ما
ادریس البا در حال حاضر فیلم"برج تاریک" را در باکس آفیس دارد. فیلم سینمایی "برج تاریک" به کارگردانی "نیکولای آرسل" و با بازی "متیو مک‌کانوهی" توانست افتتاحیه‌ای 19 میلیون دلاری را تجربه کند تا در مقایسه با فیلم تازه اکران شده "بچه دزدی" آمار بهتری را ثبت کند.
این اثر فیلمی در سبک وسترن، وحشت، علمی‌تخیلی، فانتزی و ترسناک است که نوشتن فیلمنامه آن را نیکولای آرسل براساس رمانی با همین نام نوشته استوین کینگ انجام داده است.

فیلم کوهستان میان ما

جیک چمبرز (تام تیلور) یک جوان یازده ساله ماجراجو و جستجوگر است. در حین این جستجوها او سرنخی را از یکی دیگر از ابعاد جهان به نام (میدورلد) کشف می‌کند. پس از کشف این راز او وارد سفری به این بعد می‌شود.
جایی که با شوالیه تنهای مرزنشینی به نام رولاند دسچین (ادریس البا) برخورد می‌کند. شوالیه در پی رسیدن به برج تاریک است. جاییکه در آخر دنیا واقع شده است.

فیلم کوهستان میان ما

او می‌خواهد در فضازمان سفر کند و میدورلد را از انقراض نجات دهد؛ ولی او در این مسیر با هیولاهای مختلف و ساحر شروری به نام والتر پدیک (متیو مک کانهی) برخورد می‌کند و تا پایان این مسیر با مشکلات زیادی مواجه است.
ادریس البا، متیو مک‌کانهی، کاترین وینیک، جکی ارل هیلی، فران کرانتس، ابی لی کرشاو، کیم کلودیا و ژوزه زونیگا از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟