داوری جایزه قلب تهران امروز آغاز می شود

مسعود زنده روح کرمانی دبیر نخستین جایزه هنری «قلب تهران» گفت: انتخاب آثار نخستین جایزه هنری قلب تهران در رشته های عکاسی، تصویرگری، کارتون و پوستر (آگهی دیواری) توسط هیات انتخاب و داوری هر رشته، سه شنبه ۱۷ مرداد آغاز می شود و شنبه ۲۱ مردادماه آثار نهایی راه یافته به این جایزه اعلام می شود.
وی ادامه داد: پس از وقفه ای که در روند برگزاری نخستین جایزه هنری «قلب تهران» پیش آمد، امور اجرایی جایزه دوباره کار خود را از سر گرفت و انتخاب آثار در هفته جاری انجام خواهد شد. به دلیل همزمانی سفر ابراهیم صافی از اعضای هیات انتخاب و داوری رشته عکاسی با زمان انتخاب آثار در این رشته، افشین شاهرودی از عکاسان شاخص و باتجربه در ترکیب هیات انتخاب و داوری قرار گرقت.
دبیر نخستین جایزه هنری قلب تهران بیان کرد: نمایشگاه آثار جایزه «قلب تهران» در مکانی غیر از مدرسه دارالفنون که قبلا اعلام شده بود، برگزار می شود و مکان و زمان دقیق این جایزه در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
مصطفی اسدالهی، ابراهیم حقیقی و قباد شیوا در رشته آگهی دیواری (پوستر)، محمدعلی بنی اسدی، کیانوش غریب پور و مهران زمانی در رشته تصویرگری، اسماعیل عباسی، افشین شاهرودی و بابک برزویه در رشته عکاسی و کامبیز درمبخش، جمال رحمتی و بهرام عظیمی در رشته کارتون آثار را انتخاب و داوری می کنند.
نخستین جایزه هنری «قلب تهران» به مناسبت دویست و سی امین سال پایتخت شدن تهران برگزار می شود و هدف از این رویداد فرهنگی، هنری ایجاد انگیزه برای تولید معنا و مفهوم توسط علاقه‌مندان و هنرمندانی است که نسبت به موضوع شهر تاریخی تهران، شهرنشینی و ویژگی های این کلان شهر با تمرکز بر محدوده‌ منطقه‌ دوازده شهرداری گرایش دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟