نخستین آلبوم خواننده جوان پاپ دی ماه منتشر می‌شود

خواننده تیتراژ "سودای سرخ" گفت: من همواره سعی کردم از فضای جاری در موسیقی فاصله بگیرم و تا می‌توانم از خوبی‌های زندگی بگویم و صرفاً در آهنگ‌هایم غم را اشاعه ندهم.

وی درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: طی سال جدید بار دیگر برای شبکه سوم سیما تیتراژ برنامه "سودای سرخ" را اجرا خواهم کرد. سال گذشته نیز اجرای این تیتراژ بر عهده من بود و امسال دوباره با تغییرات زیادی این امر به من محول شده است.
وی با اشاره به انتشار اولین آلبوم خود افزود: به امید خدا امسال برای اولین بار نخستین آلبوم مجاز خود را منتشر خواهم کرد. پیش از این تک آهنگ‌های فراوانی از من در قالب تیتراژ و یا آهنگ مستقل وجود داشت ولی امسال خوشبختانه به انتشار اولین آلبوم نزدیک شده‌ام.این آلبوم در صورت مهیا بودن شرایط دی ماه 96 منتشر خواهد شد.
این خواننده جوان سبک خود را شاد و مفرح خواند و ادامه داد: من همواره سعی کردم از فضای جاری در موسیقی فاصله بگیرم و تا می‌توانم از خوبی‌های زندگی بگویم و صرفاً در آهنگ‌هایم غم را اشاعه ندهم.
وی درباره ورود خوانندگان از طریق خواندن تیتراژ تصریح کرد: شاید همه فکر کنند که خواننده با تیتراژ معروف می‌شود اما تجربه من ثابت کرده در نهایت فضای عمومی جامعه موفقیت و شهرت خواننده را رقم می‌زند. شما وقتی کاری را باب میل مردم بخوانی با درصد بالا به موفقیت خواهد رسید. البته برنامه‌هایی مثل ماه عسل هم هستند که با خواندن تیتراژ آنها اتفاقات خاصی می‌افتد اما تعداد این برنامه‌ها زیاد نیست.
این هنرمند درخصوص انتشار اولین آلبوم خود ادامه داد: هر خواننده‌ای آرزوی حضور در کنسرت را دارد. برخی از دوستان متاسفانه در نخستین گام به سراغ انتشار آلبوم می‌روند و چون این اتفاق بدون پیش زمینه بوده آلبومشان به خوبی شنیده نخواهد شد. خود من تصمیم گرفتم با تک آهنگ‌ها بازخورد مخاطب را دریافت کنم و بر اساس شناخت آنها به سراغ انتشار آلبوم در دی ماه امسال بروم.
ترابی درباره برنامه کنسرت‌های خود خاطرنشان کرد: سال گذشته در فرهنگسرای بهمن اجرای زنده داشتم و خوشبختانه موفق بود. بر اساس برنامه و در صورتی که آلبوم موفق باشد به احتمال فراوان اواخر امسال و یا اوایل سال آینده کنسرت خواهم داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟