پرویز ارجمند در دورهمی؛  دو بار عاشق شدم +عکس

برنامه «دورهمی» که شامگاه شنبه 22 آبان ماه با موضوع علم روی آنتن شبکه نسیم رفت میزبان پیروز ارجمند آهنگساز و موسیقی‌دان بود.
در ابتدای برنامه ارجمند در مورد پرسر و صدا بودن دوره مدیریت خود در وزارت ارشاد، گفت: «من همیشه از کودکی پرسر و صدا بودم و همه از دستم شاکی بودند. ولی جدا از شوخی چون خود من جزو خانواده موسیقی بودم و به یک مسئولیت رسیده بودم، نسبت به صنف خودم احساس مسئولیت می‌کردم و سعی داشتم در زمان کوتاهی که در اختیار دارم بتوانم به آرزوها و ایده‌آل‌های خودم برسم و خوشبختانه به بخش اعظمی از آن هم رسیدم.»
سپس ارجمند درباره ماجرای استعفایش گفت: «من از سال 92 تا 94 در این مسئولیت بودم و اعتقاد دارم که هرکس تا زمانی که می‎داند حضورش در سمتی مفید است باید به کار خود ادامه دهد و اگر کارایی لازم را نداشت باید جایگاه را برای دیگری خالی کند مثل تمام کشورهای اروپایی. عوامل بازدارنده برای ادامه کارم وجود داشت و استعفا دادم.»
ارجنمد در پاسخ به سوال مدیری که پرسید آیا موسیقی علم است گفت: «موسیقی علمی‌ترین هنر Art است، بسیاری از شاخه‌های ریاضی و فیزیک از طریق موسیقی کشف شدند و یک آهنگساز باید بر علوم دیگر تسلط داشته باشد.»
این هنرمند 46 ساله درباره جوان ماندش گفت: «کرمانی هستم و قالیچه کرمان معروف است دیگر، اما من آدم کینه‌ای و حسودی نیستم و چون به کارم علاقه دارم جوان مانده‌ام.»
او در مورد ازدواج و عاشق شدنش گفت: «ازدواج کرده بودم، دو بار عاشق شدم دفعه اول و دوم ناکام بودم. عاشق کسی بودم که خجالت می‌کشیدم به او بگویم و او با یکی از دوستان من ازدواج کرد. من حسابی سوختم و دوگانه سوز شدم.»
مدیری در این خصوص گفت: «اگر دفعه دیگری تصمیم گرفتید اقدام کنید بفرمایید من بیایم کمکتون کنم.»
ارجمند در پایان خود را با وجود داشتن خانواده و دوستان خوب خوشبخت دانست و تابلوی خطاطی به موزه «دورهمی» اهدا کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:خبرآنلاین


اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت دختران زیبا در آتلیه های زیرزمینی عکاسی

نمی خواهم هووی جاری ام شوم

90 روز شکنجه وقیحانه زن 43 ساله در آپارتمان دوست پسرش +عکس

اسلحه کشی زن بیوه روی مردان مزاحم +فیلم گفتگو با این زن و عکس

عجله عجیب دختر و پسر دانشجو برای جدایی / دختر: تا دو سال قبل از عقد عروسک‌بازی می‌کردم

فیلم اتفاقی از تصادف وحشتناک و مرگبار هیوندا النترا در مشهد+ عکس

 

فیلم مرد مورچه ای را در 30 دقیقه ببینید + دانلود رایگان

کار خیرخواهانه خواننده زن جوان + عکس

بازیگری که در ۸۰ سالگی سیاستمدار شد +عکس

کدخبر: 229883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟