درود خدا بر شما مرد نیک ،مهربان، فرهیخته و خوش برخورد

به گزارش رکنا، وقتی مراتب احترام خود را  به معلم در قالب واژه هایی زیبا و دلنشین بیان فرمودید آرزو کردم ای کاش استاندار و فرادستان دیگر نیز می آمدند و سخنان و خواسته ها و عدالت خواهی  معلم را از نزدیک می شنیدند و بر زخمش مرهم می شدند و بر رازهایش محرم.

 و اینکه  بشنوند چرا هر هفته هوس تحصن و تجمع به سرشان می زند و مگر مرض دارند که در خیابان فریاد میکشند!

سردار،

من قبلا در دیداری که  یک سال و اندی پیش با شما بمناسبت هفته ی نیروی انتظامی در اتاق فرماندهی تان داشتم، مراتب  تواضع و احترام تان را به مقام معلم با گوش جان شنیده ام  و این باور را  در ذهنم قبلا ایجاد کرده که صحبت های دیروز شما ،فصلی و برای ارام کردن مقطعی فرهنگیان نبود . ریشه در درک و اندیشه تان دارد.

من هم نسبت به نیروهای امنیت کشورم ارادتمندم و احترام گذار ، و صلابت و استواری انان را صلابت و آرامش خود و خانواده و مردمم  می دانم

 و اگر احیانا یک نفر خطایی یا حرکتی  نبایسته در تجمع بنماید را به پای همه ی خدمتگزاران خدوم نمی نویسیم

همانطور که ممکن است در صنف منِ فرهنگی و صنوف دیگر هم چنین افرادی  وجود داشته باشد.

سردار عزیز

 از شما خواهشمندم درد دل دیروزِ فرهنگیِ بازنشسته یِ جانباز که درد دل تمام فرهنگیان است را به گوش بالادستی ها برسانید. بگویید که معلم از فقر نمی نالد از تبعیض و بی عدالتی در رنج است .

 از اینکه می بیند فلان کارمندِ هم عرضش

چند برابر او -به ناحق- از سفره ی بیت المال برمی دارد  بی هیچ شایستگی.

سردار

معلم اگر تجمعی برگزار می کند بی شک نیروی انتظامی را حافظ خود در برابر اشوبگران می داند .

خداکند نمایندگان مجلس و انانی که باید ارزش فرهنگ و فرهنگی را بدانند-و تعلل می کنند-  هرچه زودتر عدالت در پرداخت کارکنان دولت را برای همیشه سامان دهند تا هیچ فرهنگی ،سفره ی دلش را در خیابان و جلوی نامحرمان پهن نکند.

و خدا کند هیچ نامسئولی حرفی نزند که نه تنها دردی را دوا نکند بلکه نمکی بر زخمشان بپاشد.

من، شما  را دوستدار معلمان دانسته و می دانم و خواهشمندم در دیدار با نیروهای تان ،بی ازاری،وطن دوستی ،عدالت خواهی و همراه نشدن معلمان با معاندان را گوشزد بفرمایید و یقین داشته باشید که معلم هیچگاه

کدخبر: 754855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟