برگزاری آئین گرامیداشت سومین روز شهادت شهید سروان"نظام تاجیک"
حجم ویدیو: 13.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:50

به گزارش رکنا، آئین گرامیداشت سومین روز از شهادت شهید سروان"نظام تاجیک"با حضور فرمانده انتظامی استان، رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس ناجا، خانواده این شهید و جمع زیادی از مردم و مسئولان شهرستان کهنوج در بهشت زهرای روستای"باغ شاه"بخش رودان استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، همزمان با سومین روز از شهادت 3 تن از کارکنان انتظامی شهرستان کهنوج، آئین گرامیداشت شهید سروان"نظام تاجیک"با حضور فرمانده انتظامی استان، رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس ناجا، خانواده این شهید و جمع زیادی از مردم و مسئولان شهرستان کهنوج در بهشت زهرای روستای"باغ شاه"بخش رودان استان هرمزگان برگزار شد.

در این آئین خانواده شهید"تاجیک" و همچنین جمع زیادی از مردم و مسئولان شهرستان کهنوج و بخش رودان استان هرمزگان در بهشت زهرای روستای "باغ شاه" گرد هم آمدند و ضمن گلباران مزار مطهر شهید تاجیک یاد و خاطر این شهید عرصه نظم و امنیت را گرامی داشتند.

امام جمعه شهرستان فاریاب و فرمانده انتظامی استان نیز از سخنرانان این مراسم بودند که  طی سخنانی در خصوص نقش و جایگاه شهدا و خانواده شهدا و مسئولیت آحاد مردم در مقابل این عزیزان سخنرانی کردند و در ادامه نیز 2 تن از همرزمان شهید با مداحی و ذکر مصیبت اهلبیت علیهم السلام، دل های جمعیت عظیم شرکت کننده در این آئین را با مصائب سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیهم السلام در صحرای کربلا پیوند دادند.    

گفتنی است آئین های گرامیداشت شهید"بناوند" و شهید"بشنام" نیز بیست و هشتم و بیست و نهم تیرماه در شهرستان های فاریاب و کهنوج برگزار خواهند شد.

 

کدخبر: 706388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟