به گزارش رکنا، سرهنگ "ظفر چراغی" با بیان ضرورت برگزاری جلسات دفاعیه برنامه های یک ساله رده های مختلف پلیس، گفت: تدوین و تعیین برنامه های یک ساله می تواند در ریل گذاری مسیر، اهداف و شاخص های پیش روی تاثیر گذار باشد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تا کنون پلیس های راهور، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و امنیت اقتصادی و پلیس راه و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و یگـان امداد و فتـا و معاونت عملیات از برنامه های سال 99 خود دفاع و مابقی بخش ها نیز در جلسات بعدی از برنامه یک ساله خود دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسات با حضور سردار "حسین رحیمی" فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و روسای پلیس های تخصصی در سالن جلسات ستاد پلیس تهران بزرگ برگزار می شود، گفت: برنامه های چشم انداز یکساله کلیه رده های پلیس پایتخت در این جلسات طراحی و مهندسی عملیاتی کردن این برنامه تدوین می شود.

معاون طرح و برنامه و بودجه پلیس پایتخت اضافه کرد: راه اندازی واحدهای رصد فضای مجازی، هوشمند سازی پلیس و بهره مندی از امکانات IT و ابزار الکترونیک در اجرای ماموریت های ذاتی پلیس و تهیه اطلس اطلاعاتی از جرائم و مجرمان و همچنین شناسایی محیط های آلوده و مستعد از جمله برنامه پیش رو پلیس پایتخت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟