به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "نادر مرادی" درباره فعالیت واحدهای صنفی تا پایان فروردین ماه، اظهارداشت: ممنوعیت فعالیت آن دسته از واحدهای صنفی که برحسب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا قادر به فعالیت نیستند، کماکان به قوت خود باقی است.

وی به فعالیت برخی از واحدهای صنفی مجاز در تهران که به اتحادیه های مربوطه اعلام شده اشاره کرد و گفت: این صنوف از 23 فروردین ماه شروع به کار خواهندکرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فعالیت واحدهای دیگر صنفی در تهران از 30 فروردین ماه ابلاغ می شود، یادآور شد: پس از پایان تعطیلات نوروزی برخی از واحدهای صنفی با تصور اینکه می توانند فعالیت شغلی خویش را آغاز کنند، کار خود را شروع کرده بودند که با تذکر پلیس مواجه و بلافاصله فعالیت واحدهای صنوف تعطیل شده است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه نظارت پلیس برنحوه فعالیت واحدهای صنفی استمرار دارد، گفت: حسب اطلاعیه شماره یک ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای اجرای مصوبات فاصله گذاری هوشمند کلیه صاحبان و متصدیان صنوف موظف به اخذ تعهد و ثبت نام در سایت وزارت بهداشت مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

سرهنگ مرادی از واحدهای صنفی خواست با رعایت دستورالعمل های ابلاغی با پلیس همکاری داشته باشند تا بتوانیم فضای مقابله با ویروس کرونا را مدیریت کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 557508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟