تلاش کنیم نام نیکی از خود برجای بگذاریم

به گزارش رکنا، سردار "حمید هداوند" با اشاره به تصویر قدردانی از شهدای مدافعان حرم و تقدیر از اقدام پلیس راهور فاتب در رساندن فرزندان تعدادی از فرزندان عزیز مدافعان حرم در روز اول مهر به مدارس خود، بیان داشت:در دفاع 8 ساله ما همه جهن کفردر مقابل ایران اسلامی که تنها منادی اسلام ناب محمدی بود ایستاد و با توکل به خدای متعال و رهبری های داهیانه امام عیزمان و اعتماد و حضور فعال مردم در صحنه پیروز شدیم .
سردار هداوند افزود : انجام چنین اقدامات انسان دوستانه ای می تواند در اعتلای ارزش های انقلاب و پاس داشت خون شهدای گرانقدرمان موثر واقع شود.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اقدامات خداپسندانه پلیس بطور حتم بازتاب بسیار مثبت و درخشانی در اذهان مردم بر جای می گذارد، عنوان کرد:هر چه در توان دارید به مردم خدمت کنید و خدمتتان برای رضای خداوند متعال باشد چرا که کاری که برای خدا نباشد ماندگار نخواهد بود و به زودی به دست فراموشی سپرده خواهد شد.
وی افزود: کار را برای خدا انجام بدهید و مطمئن باشید که خداوند به آن ارزش و اعتبار می دهد و شما ر در چشم مردم عزز خواهد کرد چرا که همه عزت برای خداوند است.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه با تلاش مضاعف به مشکلات مردم رسیدگی کنید، بیان داشت: مردم ولی نعمتان ما هستند که امنیت و آرامش آنها را باید به نحو مطلوب و احسن تامین کنیم .
وی افزود: تا مسئولیت با ماست باید خدمتگزار مردم باشیم چرا که دیر یا زود این فرصت خواهد گذشت و از این رو چه بهتر که نام نیکی از خود بر جای بگذاریم.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 506009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟