به گزارش رکنا، حضرت آیت الله العظمی " علوی گرگانی " در دیدار فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت مجالس و مراسم های عزاداری ابا عبدالله الحسین ( ع ) را به خوبی تامین کرده است، اظهار داشت: با رصدهای انجام شده، امسال امنیت در تمامی شهرهای کشور بسیار خوب تامین شده است.
وی در ادامه امنیت را مسئله حیاتی جامعه و اولویت اول هر کشور دانست و خاطرنشان کرد: برای همه مردم، امنیت لازم و این مهم در دستان شما است که از تعهد شما عزیزان در این رابطه کمال تشکر را دارم.
این مرجع عالیقدر با اشاره به اینکه در مسئله امنیت باید به سه نکته ضروری توجه کرد افزود: اولین مسئله مربوط به ایمن سازی خودروها است که باید مسئولان امر در ساخت آن ها برای پیشگیری از سرقت Stealing اهتمام لازم را داشته باشند.
این استاد برجسته حوزه علمیه ، دومین مسئله را امتیاز دادن بیشتر دولت به پلیس عنوان کرد و آن را شامل واگذاری سلاح و تجهیزات مدرن و همچنین توجه به معیشت کارکنان برشمرد.
حضرت آیت الله "علوی گرگانی"مسئله سوم را فضای مجازی بیان کرد و گفت:گرچه فضای مجازی به عنوان یک نعمت تلقی می شود اما سلسله مفاسدی داشته که باید بیشتر از آن مواظبت کرد و انشاءالله خداوند همواره در این مسیر استوار تان بدارد.
در ادامه این دیدار سردار " حسین اشتری " نیز با اشاره به اینکه روحیه معنوی نیروهای انتظامی مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال این هستیم پلیسی در طراز انقلاب اسلامی باشیم تا از ارزش‌ها و آرمان‌ها دفاع کنیم.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در مراسم مختلف مذهبی محرم حضور داشته است، مطرح کرد: به لطف امام حسین(ع) امسال نظم و امنیت خاصی را شاهد بودیم و هیچ مشکلی در مراسم نداشته‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه این مجموعه از ظرفیت‌های مختلف خود برای تحقق فرمایشات رهبری(مدظله العالی) استفاده می‌کند، عنوان کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا در بخش گزینش نیز حساسیت ویژه داشته باشد تا نیروهای جدید این مجموعه نیز از ویژگی‌های لازم برخوردار باشند.
سردار اشتری از دستاوردهای نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با قاچاق Contraband یاد کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت دستگاه‌ها این دستاوردها را افزایش دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟