پلیس برای تأمین امنیت مردم جان خود را هم تقدیم خواهد کرد

به گزارش رکنا، همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی صبح امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور فرمانده انتظامی شرق استان تهران، کارکنان فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران و مسئولان شهرستان صبح امروز برگزار شد.
این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آغاز و به سمت مزار شهدای گمنام شهرستان ادامه داشت، و در صحن امامزاده جعفربن موسی الکاظم(ع) با قرائت زیارت عاشورا پایان یافت.
عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان در پایان مراسم همایش پیاده‌روی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: برقرای امنیت مجالس عزاراداری شهرستان پیشوا که سال‌های گذشته با اقدامات وهن‌آمیز صورت می‌گرفت، امسال با تلاش امام جمعه، ناحیه مقاومت جعفربن موسی الکاظم(ع) و مسولان شهرستان با امنیت کامل برگزار شد.
وی تأمین امنیت مردمی را مهم دانست و افزود: پلیس Police برای تأمین امنیت مردم، جان خود را هم تقدیم مردم خواهد کرد که شهدای پلیس در مرزها و در سطح شهر نشان از تلاش و اقدامات پلیس دارد و در حقیقت پلیس خود را فدایی ملت می‌داند و در راستای برقرای امنیت خود را فدا می‌کند.
فرمانده انتظامی شرق استان با اشاره به تلاش برای تقویت روحیه معنوی پلیس عنوان کرد: پلیس امروز نیاز به تقویت بعد معنوی و جسمانی دارد که با برگزاری مراسم‌های معنوی برای این قشر بعد معنوی پلیس تقویت می‌شود.
ناظری تصریح کرد: امروزه پلیس مقتدر، مردم‌مدار، هوشمند، پیچیده و پرتلاش است که در کشور ما با شرایط بسیار دشوار حاکم بر منطقه امنیت را تأمین می‌کند و تأمین امنیت کل کشور تمام مأموریت پلیس در کل کشور است.
وی در پایان ضمن تقدیر از صبر و گذشت خانواده و فرزندان کارکنان نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: قطعا اقدامات و عملکرد پلیس در آمار و ارقام نمی‌گنجد و زحمات و تلاش‌های کارکنان قابل شمارش نیست و امنیت امروز به برکت خون شهدا، سازمان‌ها و مردم همیشه در صحنه و صبر خانواده‌های کارکنان و حمایت همه جانبه آنها است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟