چابک‌سازی نیروها و تجهیزات امدادی و درمانی پلیس در رزمایش‌های بیمارستانی

سردار سید محمدرضا سید احمدیان در حاشیه اجرای رزمایش " با ولایت تا شهادت" در بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) ناجا ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از بین 49 بلایای طبیعی که در دنیا تجربه شده، کشور ما مستعد مواجه با 31 مورد از آن است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد جنگ ها به حملات بیولوژیک تصریح کرد: با توجه به تنش ها و درگیریی هایی که به تازگی در گوشه گوشه جهان شاهد هستیم تهدیدات از مرزها به داخل شهرها کشیده شده و امروز بشر با مدلی از تهدیدات جنگ نوین شهری روبرو است.

معاون بهداد ناجا یکی از اهداف برگزاری هرساله رزمایش های بیمارستانی را ارزیابی سطح آمادگی مقابله با بحران ها بیمارستان ها متناسب با تهدیدات جنگ نوین عنوان و خاطر نشان کرد: این رزمایش ها فرصتی است تا کارکنان مراکز درمانی آموخته ها و مهارت های خود را در زمینه مدیریت و به حداقل رساندن آسیب های ناشی از تهدیدات جنگ نوین در میدان عمل تمرین کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار سید احمدیان به روز رسانی امکانات و تجهیزات پزشکی، امدادی و درمانی و شناسایی نواقص و معایب را از دیگر اهداف برگزاری رزمایش های بیمارستانی عنوان کرد و هماهنگی و تعامل بیمارستان ها با نهادهای برون سازمانی و هم افزایی در شرایط بحران را در این راستا حائز اهمیت برشمرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟