صلح و سازش پس از 30 سال در گتوند

به گزارش رکنا، علیرضا باوی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: سال ۱۳۷۱ اختلاف خانوادگی بین وراث ۳ برادر بر سر اراضی و املاک این مرحومین در روستای آهنگری کیارس از توابع شهرستان گتوند رخ می‌دهد که منجر به نزاع خانوادگی فی مابین سه خانوار می‌گردد و روز به روز بر اختلافات پیش آمده افزوده می‌شود.

او می گوید: هر سه خانوار با شکایت از همدیگر موجب تشکیل چندین پرونده حقوقی و کیفری در دادگاه و دادسرای گتوند شدند و هر مدتی با هم درگیری و اختلافات شدیدی داشته اند.

او می گوید: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین جو عشایری، پرونده جهت رفع کدورت‌ها و حل و فصل به شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع شد. *

هم قسم شدن 3 خانوار گتوندی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اعضای شورای حل اختلاف گتوند با همکاری ستاد صبر و همیاران صلح از بزرگان ۳ خانوار دعوت کردند و در این خصوص جلسات و رایزنی‌های فراوانی انجام دادند و زمینه را برای صلح و سازش فراهم نمودند.

 تلاش‌ها و کوشش‌های این عزیزان به ثمر نشست و این ۳خانوار به توافق رسیدند و پس از ۳۰سال اختلاف از شکایت‌ها علیه همدیگر صرف نظر کردند و هم قسم شدند که دیگر هیچ اختلاف و نزاعی نداشته باشند و دوباره با محبت و برادری در کنار هم زندگی کنند و این کینه‌ها و کدورت‌ها را از بین ببرند.

کدخبر: 813754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟