اقدام عجیب مرد کینه ای در جنوب تهران / سرقت خونین برای گمراهی شاکی

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " اظهار کرد: با وقوع یک فقره ضرب و جرح و سرقت تلفن همراه در شرق تهران ، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت‌.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان از این داشت، سارق 22 ساله با یک موتورسیکلت قرمز رنگ در ابتدا مرد جوان را هنگامی که قصد داشته سوار بر خودروی خود شود با ضربات چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس تلفن همراه وی را سرقت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با  اشاره به اینکه مال باخته موفق به مشاهده چهره متهم نشده بود ادامه داد:  کارآگاهان  در تحقیقات میدانی و جغرافیای محل جرم،  موفق شدند چهره سارق را شناسایی کنند.

شناسایی مخفیگاه متهم در جنوب تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه بررسی های پلیسی،  هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شناسایی و  بدین ترتیب با کسب مجوزهای لازم قضائی تیمی از کار آگاهانه راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه گوشی مال باخته از مخفیگاه متهم کشف شد اظهار کرد: سارق پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و دلیل بزه انتسابی را اختلافات شخصی با مال باخته اعلام کرد‌.

کارآگاه ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 808247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟