موفقیت بزرگ پلیس در دستگیری سارقان بانک ملی /  برخی پلیس را در این ماجرا زیر سؤال بردند

به گزارش رکنا، سردار حسین اشتری شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع اردستان با اشاره به ویژگی‌های شهدای هفتم تیر اظهار داشت: یاد سه شهید این حادثه که مربوط به شهرستان اردستان است گرامی می‌داریم و جا دارد از مردم اردستان که همیشه در صحنه بودند و 41 سال است این مراسم را گرامی می‌دارند، قدردانی کنم.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همان‌طور که رهبر انقلاب گفتند کمتر از شهادت نیست چرا که چراغ حرکتی برای ادامه مسیر است، شهدا نیازی به مراسم ندارند و این ما هستیم که دستمان کوتاه است و باید با اینگونه برنامه‌ها روح خود را صیقل دهیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با تشریح ابعاد مختلف جهاد تبیین گفت: ما وظیفه داریم در این شرایط حساس، از کشور مواظبت کنیم تا دشمن انقلاب را از مسیر خود خارج نکند که به لطف خدا و بصیرت مردم تاکنون نتوانسته‌اند.

وی ابراز داشت: با تمام جوهای روانی در آن زمان که دشمن به وجود آورده بود با شهادت این شهیدان از بین رفت و کشور به هم نریخت و حضرت امام راحل(ره) کشور را هدایت کرد و دشمن در جنگ هم موفق نشد. رمز پیروزی ملت ما تبعیت از رهبر معظم  انقلاب بوده و چون شهدا از ما خواسته‌اند باید این راه را ادامه بدهیم تا تهدید‌ها و تحریم‌ها را بتوانیم کنار بزنیم.

 اشتری بیان کرد: دشمن با جنگ نرم با تمام توان ورود پیدا کرده که باید با جهاد تبیین که رهبر انقلاب فرمود به جنگ آن‌ها برویم. هرچند فشارهای اقتصادی وجود دارد اما دولت قصد برطرف کردن مشکلات را دارد.هر اندازه سخت است اما آینده خوبی داریم همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند امیدواری وجود دارد تا توطئه دشمن خنثی شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز ماموران نیروی انتظامی با رشادت‌هایی که دارند افتخارات زیادی را آفریدند و امنیت حاصل خون شهیدان است.نیروی انتظامی در این راه برای ارتقای امنیت تلاش می‌کند و در هر هفته تعدادی شهید می‌شوند.

وی در سخنان خود همچنین به موضوع دستگیری سارقان بانک ملی در تهران اشاره و  تصریح کرد: دستگیری سارقان بانک ملی کار بزرگی بود اما برخی‌ها پلیس را زیر سؤال بردند چر اکه دشمن همیشه در صددضربه زدن به نظام است و امروز فرماندهی انتظامی با تکنولوژی و نیروهای جوان در خدمت مردم هستند.

کدخبر: 797434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟