محاکمه پسر آتش افروز به اتهام قتل پدر !

به گزارش رکنا، شهریور سال 98 رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک مرد 60 ساله در یکی از بیمارستان ها در دستور کار قضایی قرار گرفت.متوفی در اثر حادثه آتش سوزی در مغازه اش به بیمارستان منتقل شده اما چند روز بعد به کما رفته و فوت کرد. در تحقیقات اولیه دختر متوفی برادرش «پیام» را به عنوان  به عنوان عامل آتش سوزی معرفی کرد.

و همچنین مشخص شد  که پیام بعد از ارتکاب جرم به مکان نامعلومی گریخته است و سرانجام چند روز بعد از شناسایی و بازداشت شد.

متهم در اولین اعترافات خود به مأموران گفت: «من و پدرم با هم اختلاف مالی داشتیم و چند بار با هم درگیر شده بودیم. روز حادثه درمغازه بودم که دوباره بحثمان شد و درگیری بالا گرفت. پدرم در آن درگیری با پلیس تماس گرفت ولی من فرار کردم.به خاطر این اقدام پدرم عصبانیتم بیشتر شد.برای انجام این کار یک ظرف بنزین تهیه کردم و به مغازه رفتم. مغازه نزدیک خانه مان بود. مسیر خانه تا مغازه را بنزین ریختم و سپس یک کبریت زدم. نمی دانم پدرم چطور دچار سوختگی شد. من فقط می خواستم مغازه را آتش بزنم و قصد سوزاندن او را نداشتم.»

با اقرارهای متهم، مأموران به تحقق از شاهدان حادثه پرداختند و آنها گواهی دادند که متهم روی سر پدرش بنزین ریخت و بعد از زدن کبریت سر پدرش دچار سوختگی شد. همچنین آنها گواهی دادند دختر مقتول وقتی دید پدرش در حال سوختن است برای کمک به پدرش نزدیک شد به همین خاطر دستانش دچار سوختگی شد.

با توجه به گواهی شاهدان حادثه و قرائن موجود، پسر جوان به اتهام قتل عمد راهی زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست کامل و به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب پرونده بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران تحت رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 

کدخبر: 792865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟