راننده وانت شهر ری را به هم ریخت / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام این خبر گفت : «روز شنبه از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پیامی به فرماندهی انتظامی شهرستان ری رسید که از سرقت خودروی وانت پیکان حامل ۵ دستگاه چرخ صنعتی در محدوده سه‌راه سیمان خبر می‌داد. »

سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» کلانتری امین آباد را تیم عملیاتی این عملیات پلیسی ذکر کرد و ادامه داد : «راننده خودروی وانت پیکان که خود را مالباخته معرفی می‌کرد، در تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری اظهار کرد : لحظاتی قبل در بازار تهران برای حمل ۵ دستگاه چرخ خیاطی صنعتی به مقصد پاکدشت یک وانت پیکان کرایه کردیم. در طول مسیر تصادف رانندگی نداشتیم، ولی سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 مسیر ما را مسدود و ادعا کردند با خودروی آنها برخورد کرده‌ایم. این افراد به ما فرصت پاسخ و عکس العملی ندادند و پس از استفاده از گاز اشک‌آور خودرو و چرخ‌های صنعتی را به سرقت بردند. »

اعتراف متهم

سرهنگ جلیلیان ارزش ریالی چرخ‌های صنعتی مسروقه را حدود ٦٠٠ میلیون ریال عنوان کرد و توضیح داد : «تیم عملیاتی کلانتری امین آباد در حال تحقیق و بررسی شواهد، در صحت اظهارات راننده خودرو تردید کردند و با تحقیقات تخصصی و شگردهای پلیسی پی بردند وی که خود را مالباخته معرفی می‌کرد، با سارقان همدست بوده و با تظاهر به سرقت خودروی خود قصد فریب پلیس را داشته است. »

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد : «پس از اعتراف متهم ، شناسایی و دستگیری همدستان وی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

کدخبر: 777418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟