بازداشت  4 مرد هزار چهره در تهران / 12 استان در تعقیب آنها بودند

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به پرونده کلاهبرداری تلفنی در شرق تهران با شکایت چند زن و مرد در دادسرای محلات در دستور کار ماموران کلانتری 121 سلیمانیه قرار گرفت.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری 121 سلیمانیه نشان داد، یک باند کلاهبرداری 4 نفره با شیوه و شگرد تماس تلفنی به عنوان برنده شدن در مسابقه برای احراز هویت از مردم رمز پویا دریافت کردند و موفق به سرقت میلیونی شدند.

ماموران کلانتری در ادامه متوجه شدند متهمان در تهران کلاهبرداری های زیادی انجام دادند و در 12 استان کشور تحت تعقیب پلیس فتا و پلیس آگاهی هستند.

تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی هویت یکی از متهمان پرونده را در تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر کردند.

متهم بلافاصله در کلانتری 121 سلیمانیه بازجویی شد و در تحقیقات اولیه به جرم کلاهبرداری با شگرد تماس تلفنی از مردم در تهران و 12 استان دیگر اعتراف کرد و آدرس مخفیگاه 3 عضو دیگر باند را در میدان قیام در اختیار ماموران قرار دادند.

تیم عملیات کلانتری 121 سلیمانیه کلانتری با هماهنگی بازپرس دادسرای محلاتی وارد مسافرخانه ای شدند که عضو اصلی این باند در آنجا حضور داشت که در ادامه ماموران پلیس پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت متهم را دستگیر کردند.

بازجویی از سردسته باند کلاهبرداری در کلانتری ادامه داشت تا اینکه در عملیات های جداگانه 2 متهم دیگر پرونده بازداشت شدند و همگی به جرم کلاهبرداری اعتراف کردند.

بنابراین گزارش، متهمان برای سیرمراحل قانونی به دادسرای محلاتی منتقل شدند.

کدخبر: 765116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟