دستگیری موبایل قاپ های خیابان ولیعصر(عج)

سرهنگ " پیمان لطیفی "اظهار داشت: در اجرای طرح پایش و کنترل موتورسیکلت های عبوری در خیابان ولیعصر(عج) توسط تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم و برخورد با موتورسیکلت های متخلف و پلاک مخدوش به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک مشکوک که ابتدا راکب با روئیت ماموران سرعت را کم کرده و قصد دور زدن و فرار را داشت.

به گزارش رکنا، وی افزود: تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم با هوشیاری ضمن اعلام به تیم دوم که کمی بالا تر ایستاده بودند موتورسیکلت مذکور را متوقف و در بررسی های بیشتر مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت را دارد  و  2 دستگاه تلفن همراه سرقتی از متهمان کشف شد.

جاانشین پلیس پیشگیری تهران  تصریح کرد: متهمان  به کلانتری 107 فلسطین منتقل  که در تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی معترف و اظهار  کردند هر 2 دستگاه تلفن همراه را ساعتی پیش سرقت کرده و 2 دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز هفته گذشته سرقت و به مالخر فروخته اند.

  سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق سرقت و تحمل حبس در زندان می باشند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم و شناسایی شکات ادامه دارد و متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 762981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟