به گزارش رکنا ، سرهنگ "سیف الله نوایی" در تشریح این خبر، بیان داشت: با دریافت چند گزارش مردمی مبنی بر این که 2 مرد جوان علاوه بر تردد های مشکوک شبانه، که نظر می رسد اقدام به سرقت می کنند، تعداد افراد مشکوک به مخفیگاهشان در تردد هستند، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران کلانتری 140 باغ فیض به بررسی موضوع پرداختند و مسئولیت دستگیری متهمان را بر عهده گرفتند، ادامه داد: در مراقبت های پلیسی از مخفیگاه متهمان به دست آمد که هر 2 متهم در ساعت های تاریکی هوا تردد های مشکوکی دارند و تعدادی لوازم داخل خودرو به مخفیگاهشان منتقل می کنند.

رئیس کلانتری باغ فیض عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت ودستگیری متهمان و بازرسی ازمخفیگاه آنان اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و پس از مدتی مراقبت و حصول اطمینان از اینکه هر 2 متهم در مخفیگاهشان حضور دارند، افزود: ماموران اعزامی موفق شدند طی عملیاتی هر 2 متهم را دستگیر و مخفیگاه آنان را مورد بررسی قرار دهند.

سرهنگ نوایی بیان داشت: در بررسی از مخفیگاه متهمان تعدادی لوازم داخلی وتجهیزات خودرو و همچنین تعدادی لوازم منزل به تعداد 31 قلم کالا از قبیل: 2 دستگاه ضبط و بلندگوی خودرو، یک عدد باتری موتور و خودرو و پروژکتور های متعلق به شهرداری تهران، 2 دستگاه جک خودرو، دینام های خودرو، 16 دستگاه دینام کولر، پمپ

آب های کولر، سه دستگاه سنگ فرز، اره چوب بری، سه کلاف سیم برق متعلق به اداره برق و همچنین یک کنسول وسط خودروی 206 کشف شد.

کلانتر محله باغ فیض افزود: متهمان به 5 فقره سرقت منزل و مالخری اموال مسروقه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و اذعان داشتند: سرقت ها و مالخری ها را طی 2 ماه اخیر مرتکب شده اند.

سرهنگ نوایی در انتها از شهروندان محله باغ فیض خواست: در صورتی که در 2 ماه اخیر اموال گفته شده از آنان سرقت شده است برای شناسایی اموال کشف شده به کلانتری مراجعه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟