آزار و اذیت زن شیرازی تنها با دست و پای بسته توسط دزد بی رحم

تحقیقات پلیس Police در این باره از چندی قبل آغاز شد. آن روز زنی به دادسرای امور جنایی شیراز رفت و گفت شب گذشته مردی ناشناس او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

زن جوان در توضیح این ماجرا گفت: نیمه شب تک و تنها در خانه بودم. ناگهان متوجه سر و صدایی شدم. از اتاق بیرون آمده و دنبال این بودم که متوجه شوم سرو صدا مربوط به چیست اما همان موقع مرد جوانی به من نزدیک شد و یک اسلحه زیر گلویم گذاشت و من را وادار کرد ساکت در گوشه ای بنشینم.

زن جوان ادامه داد: مرد جوان تهدید کرد که اگر کوچکترین سر و صدایی بکنم مرا می کشد. دستها و پاهایم را بست. وحشت کرده بودم و با گریه التماس میکردم که رهایم کند اما او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت Stealing از منزل فرار Escape کرد.

او تهدید کرد که اگر شکایت کنم و موضوع را به خانواده ام بگویم، فیلم هایی که از من گرفته را پخش میکند و آبرویم را میبرد. فیلم را که دیدم وحشتم بیشتر شد. او گفت کسی جرأت ندارد از او شکایت کند.

مجرم سابقه دار

با اظهارات این زن جوان بازپرس دادسرای امور جنایی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی را مأمور دستگیری مرد شیطان Evil صفت کرد. شاکی مشخصات متهم را چهره نگاری کرد. از سوی دیگر مأموران با کمک وی توانستند به چهره فرضی متهم دست یابند که مطابقت تصویر چهره نگاری شده با عکسهای مجرمان سابقه دار نخستین سرنخ را در اختیار کارآگاهان گذاشت.

کارآگاهان متوجه شدند که متهم جوانی است که به تازگی از زندان Prison مرخصی گرفته است. به این ترتیب وی چندی قبل دستگیر شد اما با وجود اینکه شاکی او را ش ناسا یی کرد، جرمش را انکار و مدعی شد بیگناه است.

در چنین شرایطی بازپرس جنایی برای وی قرار صادر و پرونده به دادگاه کیفری فارس ارسال شد. در جلسه دادگاه متهم اقرارکردکه ازطریق کانال کولر وارد منزل زن تنها شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.متهم در ادامه جلسه دادگاه بیان کرد پس از آن با سرقت از منزل وی متواری شده است. بدین ترتیب ختم جلسه رسیدگی اعلام و هیات قضایی دادگاه کیفری وی را به اعدام execution محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شرایط طلاق فوری در تهران!

اولین عکس از چهره بدون پوشش قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی+ جزئیات اعتراف

قتل مرموز عروس سر سفره عقد / محمد داماد جوان چه گفت؟ + عکس

شاهین مرا به زور به خانه اش برد / همسایه های این شیطان صفت به دادمهناز رسیدند

محاکمه فوتبالیست جوان به خاطر قتل در کرج

مرد افغان نیمه شب با نیت شوم وارد خانه ویلایی همسایه شد + عکس

رسوایی یک مرد به خاطر فروش 3 دختر نوجوانش به مرد شیطان صفت

دختر 15 ساله راز ارتباط شرم آور مادرش با مرد همسایه را می دانست

سگ های ولگرد کودک 7 ساله را در رزن کشتند

اعتراف تازه قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی / او در برابر خواسته شومم مقاومت کرد + عکس

واکنش عجیب مدیرعامل سازمان بهشت‌ زهرا به قیمت نجومی قبرها

کشتار وحشیانه 12 سگ در خانه یک زن تنها

مرد جوان 999 دختر را مورد آزار و اذیت قرار داد + عکس

 

کدخبر: 76148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟