به گزارش رکنا، سرهنگ " ضرغام آذان " اظهار داشت: در پی افزایش سرقت از شهروندان به خصوص اتباع کشورهای همسایه با عنوان مامور در سطح  حوزه استحفاظی کلانتری 139 مرزداران مراتب در دستو رکار عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: عوامل عملیات کلانتری به محل های سرقت در سطح حوزه استحفاظی مراجعه و در تحقیقات محلی  و اخذ اظهارات مال باختگان مشخص شد خودرویی با سه نفر سرنشین 30 الی 45 ساله با مراجعه به شهروندان و ارائه کارت شناسایی جعلی و معرفی خود به عنوان مامور شهروندان را سوار بر خودرو کرده و با تهدید چاقو و سلاح سرد اشیاء قیمتی آنان را سرقت و متواری می شوند.

دستگیری سارقان مامور نما در مرزداران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران  ادامه داد: مشخصات ظاهری متهمان در اختیار گشت های انتظامی قرار داده شد تا اینکه  روز گذشته تیمی از ماموران خودروی متهمان را شناسایی و مشاهده کردند که سرنشینان خودرو در حال گفت و گو با تبعه خارجی هستند و تبعه  را سوار بر خودروشان کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در یک عملیات پلیسی و اجرای طرح مهار متهمان خودروی ماموران قلابی متوقف و هر 3 سرنشین دستگیر شدند،  افزود: در بازرسی بدنی از متهمان تعدادی کارت و حکم جعلی با عناوان مختلف و چند سلاح سرد و 2 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد .

وی افزود: متهمان در کلانتری به  8  فقره  سرقت با همین شیوه اعتراف و با تکمیل پرونده ماموران قلابی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

کدخبر: 759997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟