دستگیری 3 مرد پلید کرج / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر کرج توسط 3 فرد جوان، شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که سارقان در یک گروه 3 نفره ابتدا خانه های خالی از سکنه را در مناطق کم تردد شناسایی کرده و در یک فرصت کوتاه با تخریب قفل وارد منازل می شوند و اقدام به سرقت لوازم با ارزش می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: پس از بررسی های میدانی، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان سابقه دارکه دارای سوابق متعدد سرقت در استان های مختلف است را شناسایی و با یافتن مخفیگاه او در یکی از استان های همجوار، در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده و 2 نفر از اعضای خانواده اش را که در سرقت ها همدست او بودند دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سردسته این باند سرقت با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و مجددا اقدام به تشکیل باند سرقت کرده، اظهار داشت: در تحقیقات مشترک کارآگاهان پایگاه دوم و اداره عملیات ویژه استان، متهمان  به 25 فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر کرج اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان پرونده و بازسازی صحنه های سرقت، گفت: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان به صورت توامان با مقوله سرقت برخورد می کند و در این مسیر نیازمند همکاری و همراهی مردم است، لذا انتظار داریم شهروندان اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت سارقان را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

 

کدخبر: 756018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟