ردپای پرستار خانگی در ماجرای کشف جسد مادرشوهر در کمد دیواری + جزئیات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به پرونده قتل مادر 70 ساله یک مرد معلول،ساکن منطقه ولنجک تهران ساعت 11 شب پنجشنبه 2 دی، با اعلام گزارش از سوی همسر مرد معلول در جریان کار مأموران کلانتری 163 ولنجک قرار گرفت.زن جوان در اولین تماس با ماموران پلیس از کشف جسد مادرشوهرش داخل کمد دیواری خبر داد.

با اعلام خبر وقوع جنایت، بازپرس مصطفی واحدی و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند. جسد زن 70 ساله در حالی که دست و پاهایش بسته بود و آثار کبودی روی گلویش دیده می‌شد داخل کمد پیدا شد و حکایت از یک جنایت دارد.

فاش شدن راز قتل در رد خون جاری از کمد دیواری

زن جوان در اولین اظهارات خود گفت: همسرم معلولیت دارد و به دلیل اینکه ناتوانی حرکت دارد از مدتی قبل برای او پرستار آقا به نام علی گرفته بودیم که در خانه مادرشوهرم از شوهرم پرستاری می کرد.چند روزی بود به خانه مادرم رفته بودم که همسرم با من تماس گرفت و گفت مادرش از روز قبل به خانه نیامده و علی ادعا کرده مادرشوهرم با خودرو خود به سفر رفته است.من که خیلی بعید می دانستم مادرشوهرم، همسرم را بی خبر تنها بگذارد،راهی خانه آنها شدم و در بررسی خانه دیدم که خونابه ای از کمد دیواری جاری شده است.وقتی در کمد دیواری را باز کردم با جسد مادرشوهرم مواجه شدم.»

تحقیقات پلیسی و جنایی برای یافتن ردی از پرستار خانگی آغاز شد و ماموران پلیس همسر علی را شناسایی و دستگیر کردند و زن جوان تحت تحقیقات قرار گرفت.

بنا بر این گزارش بازپرس شعبه 11 دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت پرستار خانگی را هم صادر کرده است.

کدخبر: 755196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟