مرگ هولناک پدر تهرانی در یک معمای پلیسی / بازپرس ویژه قتل وارد عمل شد

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، ساعت 3 صبح 8 آذر رسیدگی به مرگ مرموز مرد 60 ساله در دستور کار ماموران کلانتری 161 ابوذر قرار گرفت.این مرد در جریان آتش سوزی در طبقه چهارم یک آپارتمان جان باخته بود و فرزندان او که ساکن طبقات پایین تر این ساختمان بودند در اولین اظهارات خود به ماموران گفتند: هرچه به پدرمان زنگ زدی پاسخ نداد و وقتی به جلوی در خانه پدرم رفتیم کسی جواب نداد به همین خاطر با کلیدی که داشتیم در خانه را باز کردیم.

فرزندان این مرد عنوان کردند وقتی در را باز کردیم پدرمان پشت در روی زمین افتاده بود و از ناحیه دست، صورت دچار سوختگی شده بود اما بخاطر دودگرفتگی به کام مرگ فرو رفته بود.

پسران مرد تهرانی اظهار داشتند وقتی وارد خانه شدیم آتش داخل اتاق خواب خاموش شده بود و پدرم خودش را به سمت در کشانده بود که روی زمین افتاده بود.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران با توجه به ضد ونقیض های فرزندان مرد 60 ساله دستور تحقیقات از همسایه ها را صادر و در ادامه دستور داد تا علت آتش سوزی  و عمدی یا غیرعمد بودن آن مورد بررسی قرار گیرد و جسد مرد 60 ساله نیز برای علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

کدخبر: 746490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟